2018. július 10., kedd

Ha én gazdag lennék...ezeket akkor sem venném meg! #1

Sziasztok!

Akárhányszor a női magazinok hasábjait nézem, elkap a vásárlási láz a sok szép termékfotó láttán. Aztán jobban belegondolok mikor meglátom az árcédulákat, hogy erre ennyit? Van ember aki egy aprócska rúzsért, vagy éppen egy ruhadarabért ennyi pénzt képes kiadni? 
Mindig vannak aktuális ,,trendi" cuccok, amik szinte mindenhonnan visszaköszönnek nekünk, az összes, de szó szerint tényleg az összes újságból- rejtett reklám- , ami nem csak uncsi de eleve nem is bíznék már ezekben, ha ennyire túl kell őket tolni ahhoz, hogy legyen aki megveszi. Talán ha nem több tízezerbe kerülne, többet vennének belőle..a kevesebb több elvét valló ember voltam mindig is világéletemben. Néha persze minden női léleknek jólesik egy drágább vagy márkás holmi, melengeti a női öntudatot.

1. Guerlain -Meteorites bőrkiemelő gyöngyök- Kb.: 18.990 Ft


Pardon, mennyi? Közel 20.000 Ft egy kis tégely arcszínkiemelő gyöngyöcskéért? Azt olvastam róla egyébként, hogy ibolya illatú és most egy limitált kiadással is jeletkeztek. Szép, szépek a pasztell színei, de kétlem, hogy annyi pluszt hozzáadna a sminkhez, hogy megérné az árát.

2. Foreo UFO arcmaszkoló készülék - kb. 90.000 Ft


A csapból is ez a kütyü csöpög már. Unalmas... értem én, hogy kiküldtek vagy 10 influencernek belőle , akik közül tisztelet a kivételnek mert volt olyan aki őszinté készített tesztet és világosan elmondta, hogy ennyiért nem venné meg- ezt tisztelem- de könyörgöm, egyrészt nagyon unom,hogy mindenki ezt teszteli, meg sem nézem már . Arcápolásban ez már olyal lélektani határt súrol árban, hogy biztos nem adnék érte ennyit ha ötösöm lenne a lottón, akkor sem. 
Amit tudni kell róla , röviden: ,,okos arcmaszk", melyhez különehhez gyártott fátyolmaszkok tartoznak, egyelőre kétféle verzióban- éjszakai és nappali-, melyeknek szintén borsos az ára. Állítólag jó készülék és jó élmény vele a kezelés.


3. Teatro Fragranze Rubino lakásillatosító diffúzor  kb. 10.000 Ft


Lakásillatosítóért ekkora összeget kiadni hihetetlen luxus és butaság lenne. A sokkal olcsóbb verziók ugyanakkora értéket képviselnek, ráadásul a 100 ml termék szerintem sitty- sutty elillan, akár olcsóbb társai. Nem vitatom, biztosan kellemes és szuper minpőségű, de nekem nem férne bele. 


4. Physicias formula- Murumuru Butter bronzer - kb. 5600 Ft



Tetszik nekem ez a bronzer, és teszter formájában próbáltam is már. Kellemes az illata, szinte krémes ,annyira jól őrölt préselt púder, de drogériában ennyiért? Ez már-már luxus termékár, nem egy drogériás árkategória. Nem lepődtem volna meg, ha mondjuk egy Douglas-ban néztelődve látok ennyiért egy bronzert, de a dm-ben.. kikerekedtek a szemeim. Sokan imádják, el is hiszem, hogy jó termék, de ennyiért nem venném meg.


5. Steampod hajvasalók- kb 60-70.000 Ft



Csodás dolog a steampod, imádom jómagam is. A fodrászom azonban elárulta, hogy elég a steampod krémek megvétele, mert egy steampod készülék nem nyújt annyival többet a desztillált víz miatt, hogy érdemes legyen kiadni érte ekkora összeget, főként otthoni használatra. Tanácsára jómagam is így alkalmazom ,,rendes" hajvasalóval és imádom. Erről hamarosan jön is teszt! Igazi megváltás makacs, erős, göndörödésre hajlamos hajúaknak!


Fontosnak tartom elmondani és leszögezni, hogy a felsorolásomnak természetesen nem az a lényege, hogy leszóljam azt, ha valaki ilyenekre vagy ezekre költ. Mindenkinek úgy gondolom van egy egyéni értékrendje és szemlélete, ami előreviszi és mozgatja élete során, melyet én is tiszteletben tartok ha másokról van szó, abszolút nem nézem le vagy szólom meg azokat, akik felső árkategóriájú termékeket alkalmaznak. Ha megtehetik, erre vágynak, ezt érzik helyesnek akkor így helyes számukra.

Ti mivel egészítenétek ki az ehavi listácskámat?


Hálás vagyok, hogy benéztetek, köszönettel:


2 megjegyzés:

Viktoria írta...

ezt a steampodról jó, hogy írod. régi vágyam volt már egy készülék, de helyette szerintem veszek egy remington hajvasalót és használom hozzá a krémet :)

Timeinspo írta...

A bronzerrel én is kacérkodtam, de végül mást vettem meg. Viszont még tervben van hogy beszerzem, mivel azt vallom, hivy a pirosíto bronzer meg highlightert akár évekig is használhatom, így inkább legyen egy ugyan picit drágább de legyen jó. :) a többivel viszont egyetértek... Ha nekem is lenne pénzem ilyenekre is f@jna a szívem kiadni rá a pénzt... Akkor inkább egy menhelynek adományoznám vagy ha tényleg sok lenne sajátot hoznék létre. :)