2018. október 6., szombat

A Nivea mágikus, új micellás vizének tesztje- Avagy fekete micellás víz?

Sziasztok!


Nagy szerencse ért, mert hosszú és sikertelen próbálkozások sorozata és kudarcok után bekerültem egy Trend projektbe, méghozzá a Nivea új, micellás vizének kipróbálására nyílt lehetőségem. Nagyon boldog vagyok, hogy hozzám is érkezett a teszt csomag és megmutathatom másoknak is, mit tud ez a víz, hiszen én is egyre nagyobb figyelmet próbálok fordítani az arcápolásra, és a rutinomba tökéletesen beilleszthető termékről van szó. Természetesen nem befolyásol a véleményalkotásban az, hogy nem fizettem a termékért. Vártam eleget a teszttel, elfogyott nálam egy egész hatalmas flakon mire ezt a posztot írom és olvashatjátok. 


Először is, akit megtévesztene a csomagolás, maga a lemosó nem fekete színű a mostanság oly divatos aktív szenes arcápolókhoz képest, ez egy teljesen színtelen, szagtalan folyadék,ami jó hír a parfümre érzékenyeknek és az extrém érzékeny bőrűeknek is. 

A csomagolás csajos, különleges a fekete- pink színe miatt, hiszen általában az ilyen vizek átlátszó flakonokban laknak.  Elgondolkoztam én is rajta, hogy fekete lesz-e a színe, de nem bánt, hogy nem az. Van fekete színű arctisztítóm,és az is kicsit furcsa, érdekes látványt nyújt mikor mosom vele az arcom. Használható arcra, szemre és ajkakra is, mi nálam azért plusz pont, mert sok lemosó írja, hogy a szem érzékeny bőrére tilos alkalmazni.


A nagy micella mánia:

Nos igen, évekig azt sem tudtuk mi az a micella, vagy mit is jelent a micellás víz, ma meg már mindenben ez van! Sampontól tusfürdőig mindent lehet már micellás verzióban kapni. A micella gyakorlatilag egy kis gömb, ami magához vonzza  a koszt és a szennyeződéseket, a zsíroldékony anyagokat, így hagyva maga után makulátlan tisztaságot. 
Nem akarom túlfényezni ezt a vizet, de van összehasonlítási alapom például a Garnier hasonló árkategóriájú termékével, ami meg sem közelíti ezt. Drogériás viszonylatban jó termékről beszélünk, de például a Balea Sensitive arctisztítójával egy szinten van. Annyira szépen, dörgölés nélkül leszedi még a vízálló spirálomat is, a tartós- evést is álló- folyékony rúzsaimat. Ha ezzel törlöm át az arcom mikor hazaérek, alig van mit lemosnom az arctisztítómmal. Nekem ez pozitív értelemben véve szokatlan és furcsa, mert ilyennel még tényleg nem találkoztam korábban. A szemem nem csípi, tudom, hogy rengetegen küzdenek ezzel a problémával, a bőröm nem irritálja. Olyan, mint egy sima víz ami milliószor erősebb tisztító hatással rendelkezik, de emellett a tiszta víz tulajdonságait hordozza magában.
Tudom, hogy van akinek nem vált be, de úgy látom az én bőröm barátságban együttműködik vele. Már a második flakonnal kezdtem el használni.

Mindent összevetve szerintem számomra ez egy remek termék. Arról nem tudok információval szolgálni, hogy a sokak által istenített Biodermát lekörözi-e, mert személy szerint azt én még nem próbáltam, az ára eléggé visszatartó tényező számomra. Ez könnyebben elérhető, mivel a drogériák mindegyikében forgalmazzák,és az ára is jóval barátibb a hatalmas kiszereléséhez viszonyítva. Bátran ajánlom nektek kipróbálásra. 

Nektek van kedvenc micellás vizetek, vagy benneteket hidegen hagy ez a micella mánia?

Szép napot nektek: 


Nincsenek megjegyzések: