2013. március 6., szerda

A cicanaci és a városi lány esete

Én nem akarok senkit sem kritizálni. Ma mikor a városban róttam a szokásos kis köreim, ismét, mint ahogy a tavasz első sugarai előbukkanásaival egyetemben, arra lettem figyelmes, hogy újra korszakát éli a cicanaci mint nadrág viselése! Nem vetek senkire sem keresztet, mindenkinek szíve joga mit visel, de éppen azon agyaltam, hogy bátorság van ezekben a lányokban az biztos! Így ennyire feszülős cuccot felvenni iskolába vagy munkába, nem tudom szabad-e. Csinos lányokról van szó amúgy általában véve, igaz néha a nem éppen tökéletes alakúakon is van, de nem baj ez sem. Azon agyaltam, mennyivel többet ki lehetne hozni belőlük, ha nem azt a cicanacit vette volna fel aznap, ami a ,,raj" kategóriába sorolható szerintem. Például ha egy hosszított felsővel kombinálta volna, akkor az összhatás sokkal kellemesebb lenne,és a kiskabát amit mellé visel sem tűnne  xxxxxxxxs-es gyerekméretnek. Mellé egy szép cipő-csizma, kendő a nyakba, napszemüveg fel és go!

Összehasonlításként készítettem gyorsan egy kis skiccet polyvore-on (amúgy imádom,nektek van?:)) Itt is jobban bejön a hosszított felsővel a naci!

Hozzátenném sok cicanaci már olyan anyagból készül,hogy az simán úgy van kialakítva mint egy nagyon feszülős sima nadrág, ott tetszik és jól is áll mindenkinek szerintem ha úgy hordja mint egy farmert, értem ezt főleg a Jeggings féle nacikra. A legrosszabb az átlátszó anyag, ami történhet szerintem, mert az nagyon kellemetlen lenne például a számomra, ha azon kellene idegeskednem, hogy nem bámulja-e a fél pályaudvar az én popóm és az aznapi fehérneműm !

Viccelődtem a barátommal erről a témáról, mire megszólal: ,, Na, ők tuti nem olvasnak akkor beauty blogokat!" - hát nem aranyos? Szerintem nagyon:)

Nektek mi a véleményetek a már sokszor körbejárt és már-már klasszikusnak számító témáról?

Köszi,hogy betértetek hozzám ma is, sok puszim nektek: Hajni



3 megjegyzés:

Galatea írta...

én tegnap kiakadtam :D
hosszúszárú csizma de felvágott térdig..
csipkés nagyon átlátszó fekete cicanaci alá rózsaszín tanga, bőrdzseki amiből még a hasa is kint volt, alatta atlétaszerű felső ami elég rövid volt..
brrr

hajnoca3 írta...

Úristen :D Ez brutális!

Unknown írta...

ez a téma már annyira lerágott csont...értsétek meg, akik nadrágként hordják a leggings-t, nem olvasnak beauty blogokat (milyen igaza volt a barátodnak), de ha még olvasnának is, leszarnák...