2013. március 23., szombat

O.P.I lakkok - Mariah Carey liquid sands in the middle

A coty mostanában csak úgy bombáz bennünket, bloggerinákat az információkkal és hírekkel, rengeteg az újdonság, az ember csak kapkodja a fejét! Igaz én ezt a terméket már ismertem látomásból-hallomásból,de találkozni még nem volt szerencsém vele, pedig nagyon nagyon izgatja a beauty fantáziámat, hogy milyen is lehet! Ez nem más, mint a csodás O.P.I. márka egyik kiadása, ami Mariah Carey nevével fémjelzett kollekció, a Liquid sands, mely nevét annak köszönheti, hogy felkenés után nem a megszokott, egysíkú textúrát veszi fel, hanem apró szemcsés felületűre szárad, mintha homokszemek bújtak volna meg a lakkban. Mielőtt belemélyednénk ebbe a kiadásba, egy kicsit nézzünk körül az O.P.I. háza táján:)

Először is ajánlom nektek ezt a kis promo videót, ami nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, és ilyen szemszögben bemutatva még sosem láttam kampányfilmet egy márkától sem,de szerintem ötletes és gyönyörű benne a ló, nézzétek , még az ő patái is színesek :) :


Nagyon közismert és jó minőségű márkáról van szó, a színskálájuk óriási, csodás és vibráló színekkel, fedőlakkokkal és különlegességgel. Jómagam eddig egyszer találkoztam egy állvánnyal ami roskadozott ezektől a csodáktól és nem tudtam volna választani, pedig nagyon szeretnék majd lakkokat tőlük! Olvastam róla sokat az interneten, főleg mióta blogom van rendszeresen belefutok, legfőképpen külföldi oldalakon. A swatchok magukért beszélnek, ráadásul tartósság szempontjából is jókat írnak róluk! Megmutatom a saját kedvenceimet, amiket szívem szerint azonnal bedobálnék a virtuális kosárkámba:



Az állandó szortimentjük mellett, rengeteg kiadásuk van, amely nem kisebb nevű személyek nevével fémjelzett, mint a Kardashian lányok, Nicole Scherzinger, Justin Bieber, továbbá a legújabb James Bond film ihlette kiadás, valamint legutóbb Mariah Carey énekesnő.




A liquid sands kollekció tehát egy teljesen új kinézetű és formulájú körömlakkcsalád, mely másmilyen ,,törődést" igényel mint a sima lakkok. Annyi a lényeg, hogy alaplakk mindenképpen kell alá a megfelelő tartósság érdekében, két réteg lakk, majd a végén NINCS fedőlakkozás! A lemosása pedig a következő módon zajlik: 15 mp-ig rajtahagyjuk a körömlakklemosóba áztatott vattapamacsot, majd egy rétegben lehúzzuk a lakkot és voálá! Kész is! Tetszik, érdekes újítás, mindenképpen bevállalnám és kipróbálnám!

A végére hoztam még egy videót ami érdekes lehet, hogyan készül:



Nektek van O.P.I lakkotok? Milyen? Bevált nektek? Várom a tapasztalataitokat!Köszönöm, hogy velem tartottatok, sok puszi: Hajnitok


9 megjegyzés:

lex írta...

Tök érdekes volt látni, hogyan nevezik el a lakkokat :D Van OPI lakkom, szeretem is őket, a minőségükre nem lehet panasz :)

Isabelle írta...

Ezek szerint csak én utálom :D. Először a manikűrösnél kértem ilyen lakkot, de két nap után lepattogzott az egész. Üsse kavics, vettem azért otthonra, mert nagyon tetszettek a színei, és addig én is csak jót hallottam róla. Óriási csalódás volt... :/ Sokkal hamarabb lekopik, mint bármelyik másik lakkom.

hajnoca3 írta...

De durva :/ Isabelle, nem lehet,hogy a körmös elrontott valamit? Nekem nagyon tetszenek de sajnos nem volt még hozzá szerencsém !

Orsi Szemán írta...

Szia! Van már eredménye a L'Oreal hajfestékes szavazásoknak?:) és lett gazdija a nyereményeknek?:)

Isabelle írta...

O, ezen a cikken felbuzdulva a Mullerben beszereztem tegnap egyet ebbol az uj kollekciobol. Nagyon megtetszett (fekete, bordo apro csillamokkal), ugyhogy lehet, hogy beruhazom meg egy kekre is xd. Ez a lakk eddig csillagos otos.

hajnoca3 írta...

Szija! Á semmi, még füstjelet se küldtek , semmi!! Úgy döntöttem , hogy meghirdetem mindenképpen a játékot, most lett 2 éves a blog <3 És aki szavazott az kap plusz esélyt :) Viszont nagyobb nyereményt szeretnék és lehet nem is csak 1 nyertes lesz, ezért tolódik a dolog , kis türelmet kérnék még és meghirdetem ;)

hajnoca3 írta...

Áááá, komolyan? Képed nincs róla? Most irigy vagyok :'DDD

Isabelle írta...

Kozben megvettem a keket is, mar mindkettot kiprobaltam :D Erdekes modon ezek eddig egesz jol tartanak. Ha adsz egy email cimet, dobok kepet :)

hajnoca3 írta...

Hm most már tényleg meg kell néznem magamnak :D Bal felső sarokban ott az elérhetőség, de leírom neked ide is: hajnoca3@freemail.hu , ide muti képet ;) Kösziii!