2013. március 18., hétfő

Garnier Kids barackos sampon


Sokat agyaltam milyen sampont is próbáljak ki, ami árban is kedvező,de mellette kímélő, és nem az az erős vegyszeres dolog ami nem tesz túl jót a hajamnak. Megláttam a Rossmannban ezt a sárgabarackos sampont a Garniertől bombajó 299 Ft-os áron, és gondoltam kipróbálom. Nem kellett csalódnom, mert szuperjó döntésnek bizonyult, olyannyira, hogy szerintem maradok a hasonló Garnier samponcsaládnál és a barackos vonalon,de az új Ultra Doux családjuk nagyon piszkálja a fantáziámat. Csodaszép a csomagolásuk,már ezzel felkeltette a figyelmemet, emellett sajnos a levendulás és avokádós illata nagyon nem jön be, de a barackosé ott is mennyei. Ami még fontos, annak a termékcsaládnak is nagyon jó az árfekvése, 499 ft a balzsam és a sampon is. Ha pedig olyan jó mint ez, akkor meg fogja érni!




Szóval a sampon állaga hígabb mint amit megszoktam, de nem fogy gyorsabban, ami számomra meglepő. Észrevettem, hogy jobb a hajamnak mint az eddigi samponok használata volt, továbbá lehet,hogy hülyén fog hangzani, de könnyebb a hajmosás. Méghozzá azért, mert nem kell a fél tubust a fejemre locsolgatni ahhoz, hogy megfelelő habzást érjek el.A habja kellemes és selymesen puha, illatos, a hajamon is kellemesen érződik,de nem tolakodó. Simán elég nekem mellette a fújkálós hajbalzsamom,mert már előfordult,hogy a balzsamozást kifelejtettem, mégsem éreztem gubancolódóbbnak a hajam.


250 ml-ert kapunk a szenzációs árért, bár azthiszem ez akkor akciós volt, szerintem ha 499 Ft, annyit is simán megér, főleg egy próbára. Nem tudom mások haja és fejbőre,hogy reagál rá. de az enyém jól. Rájöttem,hogy nemis olyan könnyű eset a hajam mint hittem, mert a végei hajlamosak szárazabbak lenni, a töve pedig előbb zsírosodik. Erre eddig régóta ez a legjobb,ezért ömlengek róla ennyire:) 

Ha próbáltátok már ezt a sampont vagy van róla véleményetek szívesen fogadom!


Megkapja az újravásárolnám plecsnit, mert mindenképpen újra is fogom venni .

Köszi,hogy velem tartottatok!

Ui.: Bloglovinra iratkozzatok fel,mert nemsokára megszűnik a google reader,mint arról már sok helyen értesültetek róla biztosan

Továbbá ha van kedvetek kövessetek instagramon ahol misshedgie néven megtaláltok.

Sok puszim: Hajnitok





2 megjegyzés:

Neon Rider írta...

Bloglovinon követlek :) puszi

hajnoca3 írta...

Köszönöm szépen ;) Puszi :*