2013. április 1., hétfő

TAVASZ beauty landen

Szijjasztok szépségeim!!!

Tudoooom-tudoooom, csend honolt a B&L szigetén,de már ittvagyok, nagyon hiányoztatok! Nem mentegetőzöm, új melóhely, sok para stb stb, de napont. :) Húsvét is eltelt, a névnapom is, kaptam sok szépségest, majd megmutatom, meg készülök teszttekkel is! Továbbá lesz méééég nyereményjáték amit anno már pedzegettem, de több nyertest szeretnék és nem csak azt a nyereményt amit ígértem, szóval egy kis türelmet még és jön a 2 éves nyereményjátékunk! Hoztam nektek addig is képeket!












Képzeljétek, az essence-től nyertem egy könyvet, én olyan boldog voltam! Annyira várom,hogy ideérjen, hogy csak na, majd megmutatom azt is nektek :) Továbbá megmutatom azt a sminket amit akkor oda arra a versenyre készítettem! Soksok puszim! Ja, instagrammon MISSHEDGIE néven találtok meg :)

Hajnitok

3 megjegyzés:

Monika írta...

Az a lovely lakk olyan szép :)

Unknown írta...

az utolsó képen az egy igazi sünii?? o.O Csak mert tök úgy néééz ki :D

hajnoca3 írta...

Igen,ő az én kis sünim, Rozi :)