2013. április 15., hétfő

Nálam is volt mini Glamour!

Nem csaptam valami nagy vásárlást a kupondömping ellenére a Glamour napok keretein belül. Sajnos én is úgy vagyok ezzel,ahogy pár blogon már olvastam, várom,várom aztán meg csalódás az egész. A sminktermékekben még nem is, de a ruhákkal mindig így járok! Bementem a H&M-be, ahol csillagászati árak tombolnak, főleg,hogy itt nincs Divided, meg hát make-up rész sem, amit nagyon sajnálok, mert érdekelne onnan pár dolog általában. A terveim már előre le lettek tisztázva, listával mentem vásárolni, csak és kizárólag szükséges holmikat akartam!



Amit akartam:

-lila lakk, az essence bloom etc. árnyalatában, amit azóta is kerestem
-hajfesték
- 1 random dolog amivel meglephetem magam
-szempillaspirál
-pirosító szép rózsaszín árnyalatban



 Úgy kezdődött a dolog,hogy a plázában indítottam, H&M- semmi, Tally Weijl kupon felhasználása nélkül fülbevaló, láncos egy füles extra olcsón.Aztán város belseje, DM-Rossman. A kedvemet elvette a biztonsági-őr effekt, amikor a DM-ben konkréten a fél órán át történő dilemmám során végig engem lesett a drága, a popómba kullogva, de hát ha nem unta, én már úgy voltam vele,hogy nekem nincsenek tisztességtelen szándékaim, levegőnek néztem.Pattogtam fel le, hogy mit vegyek fél áron, kocsiba be majd ki, élvezhette a műsort :D

Mutatom azt a pár apróságot amik barátságba kerültek velem:



Fülbevaló: Tally Weijl: - 0 %
Cosmo : -0%
Maybelline szempillaspirál: -50%
Manhattan lila körömlakk : -50%
Balea deo: -0%
Loreal hajfesték:-50%

Szóval nem vittem tőlzásba, kemény 3 db kupont sikerült ellőnöm. Nem találtam egyszerűen szép vágyott rózsaszín pirosítót sem a She sem az Alverde polcain, ugyanis azt onnan terveztem, drágább kategóriásat pedig egyáltalán nem akartam, de a lakk és a hajfesték telitalálat lett!

Összességében annyit tudok mondani : olyan volt ez a glamour nap mint mindig.

Köszi,hogy velem tartottatok: Hajni


2 megjegyzés:

Unknown írta...

Én se találtam túl sok mindent Glamour napokon. Vettem egy MaxFactor szemcerkát, egy Manhattan spirált és egy Perfect Mousse hajfestéket,ennyi!
De nagy lelkű voltam és jó néhány kupont szétosztogattam a családban!!:)))

Vikii írta...

Valahogy akkor ez a Glamour napok neked sem voltak olyan nagy "élmények"... én meg csak 2 kupont használtam fel :DD