2013. április 21., vasárnap

L'oreal Mythic Oil sampon és balzsam- Teszt

Biztosan sokan kaptatok kis tesztcsomagot a L'orealnak köszönhetően nőnap alkalmából, ugyanis aki szemfüles volt és megadta az adatait az mindenki hozzájuthatott. Nos,én is jókor voltam jó helyen és lecsaptam a lehetőségre, mert nagyon kíváncsi voltam, de egyben kicsit szkeptikusan is álltam a dologhoz. Sosem próbáltam még ilyen terméket, ezért mikor megérkezett kíváncsian vetettem be az első hajmosáskor.



A sampon:

10 ml terméket kaptam kézhez, izgatottan téptem le a fülét a kis tasaknak. Ekkor megcsapott a kellemes, valóban fodrásznál lévő tipikus samponillatra hajazó aroma, ez tetszett!Állaga a tipikus sampon állag, de krémes és finom, nem az a híg semmi, nem is a zselés. Aztán a benedvesített hajamon vízzel vegyítve vittem fel, annak rendje és módja szerint. Kellemes illata továbbra is belengte a fürdőt, továbbá a habzása is tetszett. Leöblítés után lepődtem csak meg, mert olyan puha lett már CSAK a sampon után a hajam, mint máskor a balzsam leöblítése után. Nagyon nagyon tetszett, finom puha haj. Gondolta ez eddig nagyon jó,de mi lesz akkor itt még a balzsam után? A sampon amúgy nekem egy alkalomra volt elegendő és imádom. 2700 ft körüli összegért lehet hozzájutni, csak és kizárólag L'oreal szalonokban és az általuk kijelölt helyeken.

A balzsam:

A balzsamos tasak 15ml-es. Ezt már 5. alkalommal nyomatom a hajamon és egy mosásra elegendő még mindig van belőle. Illata nekem erős, erősebb mint a samponé, de szárítás után kellemes szintre tompul le és még másnap is , harmadnak is érezni a hajon! Csodásan puhít, imádom, fokozza a sampon hatását. Ez is csak a kijelölt helyeken beszerezhető.

Amit még fontosnak tartok elmesélni, hogy nagyon belelkesedtem, utánaolvastam krémmánián is a véleményeknek. Volt például akinek abszolút nem vált be, szóval ez szerintem hajtípus kérdése is lehet. Nekem mostanában akadtak gondjaim a hajammal, a töve zsírosodásra hajlamos, főleg a meleg időkben előtte meg a sapka miatt, a vége pedig száraz. Gondolkodom rajta, hogy felkeresek itt nálunk egy szalont és beszerzem ezt a csodát magamnak.

Ismeritek ezeket a termékeket? Nektek is bevált?

Köszi,hogy benéztetek,sok puszi: Hajni

1 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Én is kaptam, de még nem próbáltam ki, illetve nem is magamon fogom szerintem, hanem vendégen :]