2013. április 23., kedd

OOTD- virágzó fák között


Szombat este a szokásos kis törzshelyünkre indultunk, és mivel szuper jó idő volt, már nem volt szükség bőrkabátra sem, csak a kis szőrős mellényemet kaptam fel és elővettem az új pink magassarkúmat is! Odafele menet a barátom lőtt rólam pár képet, ha már úgyis adott volt ez a csodás virágzó fás rész!



A táskát anyukámtól kaptam még a munkába állásom alkalmából- névnapom alkalmából is, nagyon szeretem, nekem olyan titkárnős :) Zöld színű műbőr tasi, együtt választottuk ki, van hosszú pánt is hozzá, de karban is hordható! Körbenéztem sokfelé, de végül egy Ázsiában leltem rá <3



A pink ( de tényleg brutál neonpink) cipőhöz csere révén jutottam hozzá,akárcsak a mellényemhez, és mindkettőt imádom! A sál h&m divided, turiból brutális 80 Ft-ért :) Ing is turi, naci is, a naci h&m, kemény 150 Ft volt :) Igazán jó fogások voltak ezek most, úgy érzem!


Nektek hogy tetszik?

Köszi,hogy benéztetek,sok puszi: Hajnitok

3 megjegyzés:

Laruska Bee írta...

Nagyon jó a szett! Jól összeválogattad a darabokat! :)

Unknown írta...

melyik veszprémi turiba (ha veszprémi..:D) találsz ilyen jó cuccokat?:O

hajnoca3 írta...

Tyű, hát össze-vissza, de Veszprémben! :) Van az a turi ami a Sütike mellett van, na ott igazi kincsekre lelhetsz fillérekből! Sok a gagyi cucc is, de megéri aláásni a halmokban és például a menta ing is onnan van meg a nadrág is ami a képen rajtam van ;) Aztán persze nem utolsó szempont, hogy nagyon olcsó ez a hely, ezért is ez a kedvencem!