2013. április 9., kedd

Az első Pixiboxom!

Bizony, nekem a névnapi ajándékom volt a doboz, amit türelmesen kivártam szépen, hiszen a névnapom már jó ideje volt, már előre lebeszélve rendeltem meg, és tegnap mire hazaértem már egy óóóriási fehér pufi csomag várt itthon, igazi felüdülés volt a munkában elfáradt lelkemnek!



 Izgatottan téptem le a borítást és akkor.... megláthattam az édes dobozkámat:



Sajnos nekem nem volt meglepetés a tartalma, ugyanis egy igen okos bloggerina már délután kiposztolta, mi is van benne. Én ezt direkt nem tettem meg a mai napig, hogy ha valaki még nem kapta kézhez vagy később nyitja ki egyéb okokból akkor neki is esélye legyen meglepődni. Csalódottság fogott el, mert lapoztam a Fb-omat és bumm a képembe tolva ott virított a doboz tartalma. Szerintem a Pixi tehetne valami tiltó kezdeményezést vagy ilyesmi, hogy estig amíg ők nem posztolnak hivatalosan más se tegye :) Lehet butaságnak tűnik, de nekem fontos lett volna!


Na mindegym skip :) Így néz ki a doboz, a szokásos szép letisztult, fehér mintás doboz, amit tuti használni fogok mert nagyon szép és csajos !


Benne nekem egy pirosas-meggyvörös Max Factor szájfény, Vichy Idealia, Vichy Idealia BB Light 5 db minta, Tony&Guy hair powder hajtőemelő por, Artdeco korall szín ajakcerka és egy D&G Desire parfümminta volt.


Vakuval így fest. Öröltem neki, lehetne benne még két cuccal több, akkor azt mondom megérné, de így talán annyira nem, bár a Vichy termékeknek nagyon nagyon örülök, a parfüm illatába belezúgtam és a többi termék is jó helyen lesz nálam! Amit még megjegyeznék: sokkal szebb lenne a parfümminta, ha az eredeti üveg mini mása lenne, nem a sima fújós kis teszt minta adagolási forma.

NEM BÁNTAM MEG. Azt viszont viccesnek tartom, hogy kárognak sokan, hogy így dejó, úgy dejóó ,hogy ő nem rendelte meg. Nos, ha foglalkoznak vele, akkor mégis csak érdekli őket a dolog, nemde?:)

Puszi: Hajni

2 megjegyzés:

Neon Rider írta...

én is szeretném majd megvenni eccer :)

Rami írta...

Én pont azért örülök,ogy nem rendeltem meg,mert mindig nagy a kísértés,de még egyszer sem volt olyan,amiből mindennek,vagy legalább felének örültem volna:D