2013. április 7., vasárnap

Sally Hansen már nálunk is !

Biztosan sokan hallottatok róla,de én sem tudok szó nélkül elmenni mellette, hogy már nálunk is kaphatóak a Sally Hansen lakkok! Töredelmesen bevallom, jómagam ezidáig nem ismertem őket és az ára miatt egyelőre nem is fogom sajnos, de mikor a Dm-ben megpillantottam a displayen őket, azért megdobbant a szívem a nagy lakkszivárvány láttán! Gyorsan elhesegettem a kisördögöt a bal vállamról és inkább sarkon fordultam, hiszem 2190 Ft-os ár díszelgett a cédulájukon!


Hello Spring, Hello Sally !

Nekem nagyon a tavaszt juttatták eszembe a lakkok, főleg a kínálat jobb széle, a menta, kék és egyéb tartka világos lila színekkel. Nagyon szépek voltak tényleg, ha tehetitek legalább nézzétek meg őket!

Ahogy utánanéztem kicsit a dolgoknak láttam,hogy több termékkel is rendelkezik a márka nem csak lakkokkal. Azt is láttam,hogy volt még ott pár dolog a lakkokon kívül de közelebbről nem néztem meg sajnos! A márka lakkjai elérhetőek a Tesco, Dm és Müller üzleteiben országszerte!

Megmutatom nektek milyen mentás füstös -márványos lakkozást készítettem a múlt héten!:



Most még szeretném nektek megmutatni a sajtóanyag egy részét, amit a Coty jóvoltából tehetek nektek közzé:
,,A Sally Hansen 50 éve vezető a körömápolásban és a körömfestésben. Amióta fél századdal ezelőtt Sally Hansen, vegyész férjével együtt kifejlesztette az első Hard as Nails körömápolót, a nők azóta megbíznak a márkában, tudva, hogy a legjobb megoldást nyújtja körömproblémáikra. Ezen első „üvegbe zárt körömklinika” óta, amely azóta is a márka bestsellere, a Sally Hansen a körömápolás vezető márkájává vált. Folyamatos innovációinak, divatérzékeny stílusának és magas minőségű, szalon-ihlette szolgáltatásainak köszönhetően, a márka az USA első számú körömszkértőjévé vált. Az úttörő formuláknak, a korszerű összetevőkenk, a jövőbemutató csomagolásank és applikátoroknak köszönhetően a márka büszke arra, hogy elsőként vezeti be az újításokat a piacon. A jó hír pedig, hogy mostantól a magyar nők számára is elérhetőek a Sally Hansen termékek. Hogy mi a Sally Hansen hihetetlen sikerének titka? 3 lépéses programja segít, hogy a hölgyek professzionális, szalon minőségű manikűrt készíthessenek otthonukban.A 3 lépéses program:1 Formázás, 2 ápolás, 3 Színezés"Érdekesen hangzik, érdekes háttértörténet! Remélem egyszer lesz hozzá szerencsém :) Ti ismertétek? Próbáltátok már?


Puszi: Hajnitok 

2 megjegyzés:

Kathleen Maunder írta...

Please be advised that my 'Wildflowers' image has been used without permission on your blog. (Your post on April 7, 2013) You may not have been aware that I am the sole owner of my images and that using, copying and altering them in any way violates copyright law.

As a visual artist trying to make a living from my artwork, I find it very hard to see my paintings used without my permission and without compensation.

I realize that you may have done this inadvertently. I would ask you to remove my "Wildflowers" image from your blog and confirm to me that you have do so.

Thank you for your cooperation.
Kathleen Maunder
kathleenmaunder@gmail.com

hajnoca3 írta...

Hy,

sorry for this, I don't know that this your image is! I made this pic montage on my polywore, and it was on the list of the site. It's done, deleted.

Thanks for your understand!