2013. április 3., szerda

Virágzó szemek

Említettem nektek, hogy nagy szerencse ért, mert az essence egyik játékán egy könyvvel lettem gazdagabb! Sajnos még nem kaptam kézhez, de elhoztam nektek megmutatni a sminket, amit a versenyre/játékra készítettem. Az volt a lényeg, hogy legyen benne valami az új szortimentből, én a szempillaspirál formájában csempésztem ezt bele a munkámba.





Csak a szememre koncentráltam, ugyanis nem volt kötelező egész sminket készíteni. Alapnak egy Avon krémfestéket használtam, de már lekopott a felirata(-.-) nem tudom a nevét sem számát. A többiekről írtam listát, ha konkrétan érdekel valakit beírom. A lényeg, hogy a sárgát mint a nap sugarait, és a zöldet mint a fű színét szerettem volna belecsempészni a sminkbe, rá virágokkal, mint a tavasz hírnökeivel. Tusvonallal emeltem ki a szemem, alul krémes festéket kevertem víz+por segítségével! Ez lett az én versenysminkem :)

Hogy tetszik?

Sok puszi!

Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: