2013. április 30., kedd

Kívánság és álomlista 2013. nyár





Jön a nyár, jön a jó idő, sőt, mondhatni itt is van. Sajnos a tavasz szinte kimaradt idén az életünkből és a télből majdhogynem a nyárba csöppentünk, pedig szép évszak szerintem, imádom a madarak csicsergését. Melengeti a lelkem ez az idő,egyre többet és jobban vágyom ki a természetbe, és már az igazi finom nyárias illatok lengik be az utcákat, ösvényeket. Ilyenkor a lelkem is tavasziasabb/nyáriasabb dolgokat kíván, illatokban és színekben egyaránt. Összegyűjtöttem pár dolgot, amit szívesen a magam tulajdonának vennék, lesz ami biztosan hozzám fog kerülni, lesz ami már hozzám került, és persze olyan is ami örökre álom marad.

Szépségápolás:

Szerettem volna mindenképpen valaminyen arcmaszkot, arcpakolást, amit már meg is szereztem, mert elviselhetetlen pattanások jöttek ki a bőrömön, egyelőre nem tudom mitől,de remélem a Clay mask, avokádós zabpelyhes kis maszkja aminek megvétele előtt a krémmánián keresgéltem,mi is lenne a legjobb döntés, beválik majd. Lesz róla teszt, elöljáróban annyit, hogy 2 használaton vagyok túl és eddig totál love!

Samponból nagyon megfogott a Loreal argán olajas családja, ha úgy alakulna szívesen tudnám a fürdőszobám polcán,de az ára ( kb 2700 Ft) sajnos visszatart.

Kellett valami jobb minőségű borotvát vennem, mert az eldobhatós fajták az én extra érzékeny bőrömnek szinte önygilkossággal érnek fel. Csupa vér minden ha én olyanokkal nekiállok pihétleníteni, ebből totálisan elegem lett, és akkor a véletlen vágásokat még figyelembe sem vettem. Viszont sikerült kifognom a DM-ben egy szuper akciót. egy Venus készletre ( borotva+hab) féláron, lesz róla teszt, imádom, nem vérzek, nem vágom meg magam, tökéletesen sima lesz a lábam.




Nyári kellékek:

Keresem a tökéletes nyári pirosítót. Azóta sem leltem meg az áhított színt, ami egy barackos pinkes árnyalat. Sajnos hiába járom a drogériákat, nem lelem a kedvemre valót, talán majd valami noname polc előtt ér nyár előtt a szerencse.

Kendő mániás vagyok, ki is néztem az F&F-nél, aminek az új kollekciója és akciói amúgy most mesések, megjelent az új ingyenes nyári katalógus is amit nagyon szeretek, tényleg olyan igényes az a lap mindig! Szóval egy madaras és egy virágos-pillangós kendő nagyon megtetszett, de a madarasért sajnáltam közel 3ezer Ft-ot, így a töredékébe kerülő pillangós-virágost hoztam el, ami lila alapszínen lime pillangókkal és fehéres bézses virágokkal díszített.

A swarowski shamballa fülbevalójáért évek óta oda vagyok meg vissza, végre sikerült eszméletlen 250 Ft-os áron rendelnem e-bayről,egy barack színt választottam, mert nyáron jól fog menni a barnább bőrömhöz, meg a barna hajamhoz.

Bikini felső kell. Erősebb lettem mellben, nem is kicsit, és jó rám a tavalyi bikinim is, de mégsem mondanám kényelmesnek, ezért mindenképpen kelleni fog egy olyan, ami megfelelően tart, pánt nélküli és mégis jó a mellméretemre.

Hajvasaló, mivel a hajvasalóm 200 fokig fűt fel, az én hajam nagyon makrancos, nekem legalább 215 fokosra lenne szükségem, amúgy is egy ősrégi darab, még gimis koromban vettük, most már a főiskolán is túllévő dolgozó nő lettem, igazán megérdemlem nem?:)

Az essence hajszínezőjét nagyon szerettem volna, de sajnos azt olvastam nem lesz nálunk ez a kollekció, pedig nyárra igazán csábos lett volna:(


Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon? Nemsokára a ruhás kívánságlistámat fogom közzétenni.

Köszönöm,hogy benéztetek, sok puszi: Hajnitok

2 megjegyzés:

PAncsi írta...

Az én listámon a MUA Undress me too paletta szerepel, satírozó ecsetek (már meg is rendeltem őket a MUP-tól), egy új bronzosító, hajgöndörítő és egy ionos bőrápoló készülék áll :-)
Emellett szeretnék majd egy új fürdőruhát is, de azzal még várok :-)

hajnoca3 írta...

Hm, jó kis lista a tiéd is ;)