2013. május 1., szerda

Topánka állt a házhoz

Kellett egy kis balerina, mert amik voltak, már gyakorlatilag tátognak, olyan szinten elmászkáltam őket, igazán megszolgálták az árukat. Eléggé nagy macera méretben is jó pipőt lelnem, ami nem szorít de tart, nem lötyög de kényelmes, és még jól is néz ki persze.....


 Felpróbáltam vagy 354676785554677588 darab cipőt, de tényleg, már engem is kerülgetett az agyvérzés, nem hogy azt aki ilyenkor elkísér :D Mindnek volt valami hibája, ami miatt nem vettem volna meg nyugodt szívvel, ragasztóhiba, nyomott, nagy volt és még úgyis tágul, nem tetszett vagy az ára riasztott el. Apropó ár, a H&M-ben meglepően normál áron vannak a balerinapipők és loaferek, de valahogy nem leltem rá az igazira közöttük. Néztem még Deichmannban is, ami tetszett volna sok soksoksok sok pénzbe került, mert azért egy ilyen kis futkosósért én nem adok 8 ezer Ft-ot, hol élnek ezek, már nem azért :/



Végül egy kínai boltban leltem rá a plázában, 3.szori visszamenésre, érdekes de az első két körben őt észre sem vettem, de mikor 3.szorra megláttam, ahh.. becsapott a villám, lekaptam, próbáltam, imádtam, elhoztam :)


Azóta boldogan rójuk együtt a kilométereket, együtt járunk amikor csak lehet, de szerintem kellene neki egy saru vagy szandál társ is, hogy ne unatkozzon és néha pihenhessen kicsit :)

Nincsenek megjegyzések: