2013. május 25., szombat

NYC- Fantázia lakkozás

Sziasztok!

A NYC lakkokkal kapcsolatban szeretnék most írni nektek, ugyanis a Coty Hungary Kft. jóvoltából jómagam is kaptam két csodát, amit kipróbálhattam. Nem fogjátok elhinni, amit most mesélek nektek! : Tudtam, hogy érkeznek majd a lakkok, de a ,,mikortot" nem. Éppen aznap elmentem az egyik munkatársammal nézelődni, és megálltunk a NYC polca előtt is. Mondtam neki, hogy igazából két szín van amire most nagyon vágyok tavaszra, egy piros, de nem az a sötét markáns piros, hanem valami enyhébb verzió, valamint egy szép zöld, rikító szín. Meg is állapítottam, hogy az 011-es Anise Green csodaszép, a 045 -ös Love never dies pedig éppen jó lenne a pirosas vágyálmomnak. Otthagytam őket fájó szívvel, lemondva róluk...de itt jön a csavar. Hazaérve egy csomag várt, izgatottan bontottam ki,mert tudtam, hogy a lakkok lesznek benne. Mikor megláttam őket majdnem elájultam, hát nem ez a két szín lapult a borítékban? Annyira de annyira örültem nekik, hogy nem hiszitek el, hogy lehetett ekkora mákom már? Köszönöm,köszönöm,köszönöm!




Már mikor hallottam és olvastam először erről a kihívásról, akkor terveztem, hogy valami üde lakkozást akarok majd, virággal, méghozzá árvácskával. Szedtem is hozzá alapanyagot amit szépen lepréseltem, hogy mire ideérkeznek a lakkok, ne a várakozás a virágra legyen az a tényező ami hátráltat. Kínlódtam, sehogy sem tetszett, mire eszembe ötlöttek a pillangók,amikre totál rá vagyok kattanva újabban. Elővettem egy alapozólakkot, lealapoztam a körmeim és lepkéket festettem rájuk,szép élénk zöld lepkéket mindenféle méretben, narancs pöttyökkel! Igen ám,de az árvácskát is akartam szerepeltetni, ezért a hüvelykujjamra még az alaplakk száradása előtt rányomtam a virágfejet,szépen rásimítottam, majd jött rá a fedőlakk,körbe pedig a szép ánizs zöld árnyalat. A lepkék száradása után pedig mindent gondosan lekentem fedőlakkal a tartós eredmény érdekében. :)







A NYC lakkokról, pár szót szeretnék úgy általánosságban ejteni. Tömören összefoglalva nagyon megszerettem őket, összebarátkoztunk már ez előtt a dolog előtt, ugyanis a nemrég tomboló akciók során engedélyeztem magamnak egy szép kéken irizáló pink árnyalatot, ugyanis tudtam,hogy jó lesz mert előtte egy sötétlilát használtam tőle ami amúgy a kedvenc NYC termékem is egyben. Tartós, szép a fénye és még alap és fedőlakk nélkül sem kell már másnap a manikűrömmel vergődnöm, csak ugyebár az egy sötét mély szilvaszín ami nyárra-tavaszra annyira nem jó a lelkem állapotához, ezért ez az irizáló pink lett az új kedvencem. Most már a két újoncommal tökéletesen felszerelkezve várom a nyarat, ugyanis a barna bőrömhöz jól fog mindkét árnyalat mutatni, remélem a Balatonozásokat is ilyen jól fogja bírni,de ha 1-2 nappal megrövidül miatta az élettartama én azt sem bánom. Amúgy 400-500 Ft közötti áron jutottam hozzá anno még ahhoz a pink drágasághoz, de azóta azért jelentősen megcsappantak az állványok készletei, szóval a morzsákból lehet mér csak válogatni, gondolom a kedvező ár-érték miatt!

Kukkantsátok meg a Facebook oldalt is ha van kedvetek: NYC Facebook (nem magyar de rengeteg az inspirációs kép)

Köszi, hogy olvastatok,sziasztok,sok puszi: Hajnitok

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

szép lakkok :)

Monika írta...

Cuki lett :)

hajnoca3 írta...

Kösziiii :)