2013. május 22., szerda

Szettmorzsák - miket viseltem mostanában!

Hoztam a blogra pár képet a mostanság viselt outfitjeimből, sokat agyaltam ezen , mert az outfit szó eléggé erős szerintem ezen posztnál meg hát már nem is szeretem annyira ezt a szót, főleg egy sima hétköznapi viseletre, de hát ilyen ez a blog biznisz :'D


Teremőrködéshez ( rövid sztori: ugye jelenleg egy múzeumban dolgozom irodában , hozzátenném már csak 1 hétig mert kaptam másik állást ami jobb :$ , azonban szívességből megkértek minket, hogy a teremőr hiány miatt ugorjunk be néha.) Ezt is a teremőrködés izgalmas pillanataiban viseltem.



Vasárnapi séta a kellemes időben, a közeli csodálatos halastónál!



Hétvégi pipicombok :) Imádom ezt a neon pink cipőt <3 


Egy pénteki munkanap az irodában, dögmeleg volt!


Hűvösebb hétvégi nap a törzshelyünkön!

Hétköznapokra a munkahelyemre a kényelem is sokat dob a ruhák kiválasztásánál, mégsem ül végig szívesen az ember 8 órát kényelmetlen és szűk darabokban, de azért igyekszem nem trén hanem csinosan odaérkezni :) Amikor sétálni indulunk, vagy kirándulgatunk szeretek rétegesen de kényelmesen öltözni, sosem lehet tudni mikor lesz melegem főleg a szeszélyes idő miatt, múltkor például a kinti teremőrségemkor egy délután alatt leégtem plusz bőrkabát is volt rajtam, szóval annyira változékony az idő, kiszámíthatatlan.
Amikor szórakozni indulunk a törzshelyünkre könnyebb a dolgom, szeretek kicsit csinosabban, nőiesebben felöltözni, mert közel van hozzánk tehát akármi van nem fagyok meg hazáig, továbbá bármikor hazaugorhatok plusz egy rétegért ha fázom :)

Remélem tetszett ez a kis összesítős poszt, sajnos nem fotóztunk be anyagot egy egész bejegyzéshez, ezért hoztam kis elszórt morzsákat!

Köszönöm,hogy itt voltatok nálam, sok puszi és kukkantsatok be máskor is!

Hajnitok


4 megjegyzés:

djkaty írta...

Ó, az a neon cipellő, tényleg gyönyörű :-)

Vikii írta...

*.* nagyon csinii:)

Unknown írta...

Múzeumban dolgozni tök jó lehet, főleg ha olyan mint az Éjszakai múzeumban című filmben!!:DD
(bocsi, de most volt a tévében és még a hatása alatt vagyok:)))
Egyébként az első szetted tetszik leginkább!

Névtelen írta...

A rózsaszín non cipőő nagyon jóó!!!
A sétálgatós rucid is jó!