2013. május 3., péntek

Tökéletes szőrtelenítő társ a nyárra

Sokáig kínlódtam az eldobhatós borotvákkal, de sajnos nem bírja őket a bőröm, ahogy a gyantát vagy epilátorozást sem. Nagyon érzékeny a bőröm, nagyon kipattog, ég-fáj-csíp és ezek a dolgok napokkal a gyantázás után sem igazán akarnak csillapodni, úgy meg mi értelme van, ha nem szép sima lábat kapok, hanem egy sebes, pöttyös ronda bőrfelületet, nemde? Továbbá nekem nem is tart ki 3 hétig , de még 2-ig sem egyik módszer sem. Viszont nekem bőven elég az az 5 nap amit a borotva ad, 5 naponként újra ismételni szerintem nem olyan nehezemre eső dolog, főleg ha így nem vérzik, nem kiütéses és nem fáj. Kerestem a tökéletes árú és minőségű borotvát, bátran merem kijelenteni, megtaláltam!


Ő lenne az, a Venus proskin borotva. Tripla pengés, beépített zselés párnákkal. Direkt utánanéztem, a fej ára sem eget rengető hozzá, továbbá szuper akviós a DM-ben, majd később láttam ugyanúgy fél áron a Rossmannban is, 1499 Ft volt, ami szuper, főleg, hogy az ilyen borotvák 2-5 ezer ft közötti árakon mennek, ehhez pedig még hab is volt csomagolva. 



Aki egy jó borotvát keres jó áron, tegyen vele egy próbát, megéri :) Ti ismeritek őt amúgy?

Melyik a kedvenc borotvátok?

Köszi az olvasást, puszi: Hajnitok

Nincsenek megjegyzések: