2013. május 7., kedd

Cruciani

Nem tudom hallottatok-e már róla, de szerintem sokan vagytok, akik ismerik ezt az új ,, dilit" , ami már az ismert emberek körében hódít, ez pedig nem más mint a Cruciani.


kép forrása: www.weheartit.com






Itt pedig én válogattam össze pár nekem tetsző darabot polyvore-on.

Nos, ez egy karkötő, ami szőve van, ha jól tudom, a színskála minden variációjában fellelhető, más-és más mintákkal. Láttam már lepkéset mint a képen, szivecskéset, szívlakatost stb.

Nekem tetszik, DE. Az ára horrorisztikus, kemény ezresekbe fáj, és azért valljuk be, annyit nem ér meg, még a felhasznált alapanyag is valamennyi cérna. Nagyon szép,én ezt nem vonom kétségbe, de azért az ára mégis visszatartó erő lehet sokak számára, ahogy nekem is.

Aki egy olcsóbb alternatívát keres, az IM még kapható számához 3 féle koppintás van csomagolvam 500 ft körül van a magazin, az azért mégis barátibb :)

Ti adnátok érte ezreket?

Köszi,hogy benéztetek, millió puszim: Hajnitok

2 megjegyzés:

djkaty írta...

Semmiképp nem adnék érte ennyit, de biztosan lemásolják majd kisebb cégek, vagy akár meska.hu-s alkotók :-)

Lora írta...

nekem van kettő darab, tényleg szörnyű az ára, de nagyon nagyon szépek, én diplomaosztó után leptem meg magamat velük még.

a bijou brigitteben is láttam már azóta alternatíváját kb 800 Ft-ért, de egyáltalán nem ugyanolyan az anyaga és kinézete.. :)