2013. május 18., szombat

Minimum egy maxit!


..... szeretnék a nyárra! Szerintem tökéletes kis ruhadarab lehet, mondjuk nekem még nincs, de nagyon birizgálja a fantáziámat. Csupán azon agyalok, hogy kicsiny falunkban szerintem maximálisan hülyének néznének benne, pedig olyan kis csinik! De nyárra, majd strandszezonra, nyári estékre, összeülős barátkozós napokra szerintem jól jönne egy ilyen darab, ami tök jól variálható, mert felvehetem strandra, bevásárolni, szórakozni, bulizni, persze akkor egy tényleg olyan stílusú-mintájú és anyagú fazon kell, amit kiegészítőkkel variálhatok majd az alkalomhoz. Az egyik kedvenc kilós Hádámban próbáltam egyet, pánt nélkülit, nagyon tetszett de nem akartam költekezni,ezért nem vettem meg. Majd meglátjuk összehoz-e a sors az álomdarabbal, amikor nem lesz kasszastop! :) Addig pedig gyönyörködhetek a képekben és a kirakatokban!




Különböző stílusokban és leginkább fazonok szerint válogattam pár nekem nagyon tetsző darabot, írjátok meg nektek melyikek jönnek be a leginkább és hova-mivel vennétek fel őket?:

Az egyenes topos pánt nélküli:


Nekem a rózsaszín a kedvencem, mondjuk csak akkor ha azt nézem , hogy nagyon kihasználható legyen, mert amúgy az utolsó fodros tetszik itt a leginkább, és ha jól belegondolok kiegészítőkkel rá is érvényes a mindig mindenhova elv.

A mellívet követő felsőrészes:


Nem kell mit szépíteni, kiemeli a nőiességet, tetszik,hogy kirajzolja a test homokóra alakját, lenge, mégsem nézünk ki benne elefántnak, itt nehezen tudnék választani, sőt talán nem is.

A pántos:



Ezek engem valamiért görög beütésre emlékeztetnek, egyből Athén ugrik be, főleg ha a kötővel ellátott derekúakra nézek, a kedvencem a kék ombre darab! Ez olyan szempontból lenne jó, hogy tart, nem csúszkál el a nagyobb méretű mellekről sem, hiszen a pánt állítható!

Végül pedig 3 outfitet alkottam:


1. Rohangálós, bevásárlós, strandra lefutós, mondjuk akkor elég egy saru vagy papucs is.

2. Barátokkal összeülős, munkábajárós kis csinos.

3. Bulizós, elengánsabb.

Nektek melyik a kedvencetek? Van maxitok?

Köszi,hogy benéztetek, sok puszi: Hajnitok


2 megjegyzés:

Laruska Bee írta...

Nekem egy van, spagetti pántos, amit nagyon szeretek. Hihetetlen kényelmes. Szerintem idén beszerzek egy másikat is. :)

Névtelen írta...

Én is szeretnék majd beszerezni 1-2-t! :)
Szerintem meg nem néznének hülyének benne. :)))