2013. június 3., hétfő

Lovely Baltic sand körömlakk- pirosas narancs

Én is beálltam a táborba, elcsábultam ennek a lakknak. Nagyon érdekelt, hogy milyen érzés lehet egy ilyen lakk felületén végigsimítani, tömören és lényegretörően: érdekes!


Amikor nézem kívülről az üvegben a lakkot, olyan sima csillámos lakk hatást kelt, a szemcséi nem különösebben észrevehetőek. Ám amikor felkenjük, valóban felveszi azt az érdekes, érdes , 3D-s hatást! Egy rétegben is szépen fed már, kettőben tökély. Direkt alap és fedőlakk nélkül akartam tesztelni, és nem csalódtam, sokáig bírja, intenzív használat mellett is, ebből adódóan a lemosása sem egy leányálom, de például nekem könnyebben ment még így is mint néhány csillámos fedőlakkomnál. Tetszik, amit kicsit sajnálok, hogy csak három árnyalatban kapható, és a másik kettő nem tetszik.

Az árát kicsit sokallom, mert azért drágább mint egy essence lakk, de egye fene elnézem neki a különcsége miatt! Nem lett a kedvencem, de mindenképpen érdekes és különc darabja a gyűjteményemnek. Ha egy kicsit is érdeklődtök iránta vagy a liquid sand lakkok iránt, de valami kedvezőbb árfekvést kerestek mint az O.P.I lakkok, akkor tökéletes megoldás ez a széria!


Itt kivehető az érdes felülete 

Nektek tetszik ez a lakk? Kipróbáltátok már?

Köszönöm, hogy benéztetek,sok puszi: Hajnitok

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem megvan mind három lakk, gyönyörűek, imádom őket! :)
Előszőr én is furcsállottam, hogy lesz olyan amilyen, hiszen az üvegben valóban sima csillámlakknak tűnik, de a felkenése után hamar a szemem láttára vált homokhatásúvá. :)
Sőt egy kissebb cseppet is összedőrzsőltem nedvesen, és valóban olyan, mintha folyékony homok lenne. Nagyon érdekes, de tetszik! :)))

Unknown írta...

Számomra olyannak tűnik, mintha gyöngyös lenne:))

www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

hajnoca3 írta...

Hm, van benne valami igen :)

Monika írta...

Nekem is megvan, és tényleg sokáig bírja :)