2013. június 29., szombat

Kivi és lime szemek

Sziasztok!

Régen volt sminkes poszt, ennek oka, hogy nem fotóztam be ha sminkeltem, valamint annyira vad színes sminkeket nem is viseltem mostanában. Múltkor éppen ezért gondoltam, hogy ideje egy kis vidámságot csempésznem a szemeimre, így a zöldes árnyalatokhoz nyúltam. Kicsit cicás szemeket szerettem volna, kis farkincát satíroztam a külső szemzugba, bentről kifelé sötétedő.



 A smink maga egy Garnier mattító, világos bőrre való BB-krémmel történő arc alapozással kezdődött. Utána púderrel fixáltam, ami Miss Sporty. A szemhéjamon noname paletták pigmentjei csücsülnek, hozok róluk majd swatchot-árat. A szempilláimon pedig Lora spirál, az ikertesója a megnyerhető spirálnak! Én szeretem, ezért is gondoltam rá, hogy beleteszem a kis nyereménycsomagomba őt is.

 Közelről, nem nyúltam bele képszerkesztővel




A számon egy sima nude szájfény van, NYC,róla is lesz teszt; noname pirosító, de az utolsó képen ez nem jön át sajnos. 

Ne feledjétek, már csak hétfő estig tudtok játszani a nyereményjátékomon, ahol a tét egy NYC lakk, Lora szempillaspirál ( az a jó duci tubusos, vízálló) valamint egy meglepetés, vagy több? A sorsoláson felfedem :)

Kövessetek Bloglovinnal, ugyanis hétfőtől a google reader megszűnik:(

Köszönöm,hogy itt voltatok,sok puszi: Hajnitok 


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép lett, tetszenek a színek. :)

Orsi Szemán írta...

szép smink:)

hajnoca3 írta...

Köszönöm csajok, készítek máskor is vad, színesebb sminkeket majd!