2013. június 15., szombat

Kedvenc sorozatok: Happy Endings - Minden jó ha .....

Sziasztoook !!!!!


Úgy döntöttem írok nektek a kedvenc sorozataimról néha-néha, mert sokszor vagyok úgy, hogy nem tudom éppen mit nézzek,és ilyenkor jó egy -két vélemény, hogy mégis minek kezdjek neki!



A mai, első ilyen kis posztomban egy vidám, Jóbarátokhoz hasonló sorozatról szeretnék nektek írni, ami nem más, mint a Happy Endings. A comedy Central is játsza, de sajnos nem végig és sok az ismétlés.



,, Drámaaaaaaaaaaaaaaa.... " :) .Tehát, adott egy baráti társaság, egészen pontosan 6 emberke,akik között van testvérpáros, meleg srác, házaspár, és egy pár akik körül indul az esemény azzal,hogy a lány otthagyja a fiút az oltárnál. De hogyan is marad együtt ezek után a csapat? Az kiderül már az első részekben :) Aztán a sok kínos helyzet és szitu csak fokozódik a további részekben és évadokban, de a barátságuk töretlen marad. Vannak kedvenc karaktereim, Jane és a férje , na meg Penny aki olyan szinten szerencsétlen,hogy az már fáj, neki szó szerint Nagyon vicces, bírom ezt a fajta humort ami ebben a sorozatban van.


:D


Aki egy vicces, de nem agyzsibbasztós sorozatra vágyik, annak ajánlom, hogy nézzen bele :)

elérhető itt:


Ti ismeritek, szeretitek a Happy Endings.et?:)

Köszönöm,hogy velem tartottatok, puszi: Hajni

4 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

Én is nagyon bírom ezt a sorozatot :]

b-look írta...

Ismerem, mondhatni szeretem is, bár olykor erőltetett. Egyébként nekem is Jane és a férje a kedvenceim. :)

hajnoca3 írta...

örülök, hogy más is szereti! Én csak azt sajnálom, hogy már a 3. évadnál tartok és nemsokára nem lesz megint mit néznem :(

PAncsi írta...

De jó, hogy eszembe juttattad! :-)
Az első évadot néztem, azóta valahogy elmaradt. A The following után ezt fogom majd végignézni :-D