2013. június 8., szombat

Summer Tag

Sokaknál olvastam már ezt a nyárias TAG-et, nagyon megtetszett így én is szívesen kitöltöm, mert olyan jó másokét is olvasgatni. 



Nyáron, hajmosás után magától szárad a hajad, vagy megszárítod?
Ha itthon tengetem az időmet, vagy strandos napunk van, akkor hagyom magától megszáradni a hajam, mert nekem alapból hullámos fürtjeim vannak, olyan beach hullám szerűek, nyáron meg nem vacakolok a hajvasalással, csak ha olyan helyre megyek ahova rendezettebb fejet akarok :)

Fagyi vagy jégkrém?
Fagyiiiii. Abból is főleg a krémfagyik, csokisak-mogyorósak-karamellásak és ezek keverékei.

Szoknya vagy rövidnadrág?
Is-is. 

Tenger vagy tópart?
Sosem voltam még tengernél, de nagy álmom,hogy egyszer saját magam tapasztalhassam meg, milyen is az, milyen mikor kiszívja a hajam, milyen az íze, milyen érzés abban fürödni, és azt a csodás látványt a saját szemeimmel átélni! Tehát tópart!

Hányas faktorú naptejet használsz?
Változó, 15 a minimum.

Kedvenc nyári parfüm?
Én nem az évszakok szerint választom meg a parfümjeimet. Mostanság rájuk kaptam de most is 3-4 van egyszerre használatban. Hangulatfüggő.
Kedvenc kiegészítő a nyárra?
Napszemüveg, imádom, egy jó napszemcsitől mindenki dögösebb lesz!

Saru vagy flip-flop (alias tangapapucs)?
Ez is , az is-is kategória. Ha strand akkor tangapacsker, ha város vagy más hely akkor saru! 

Kedvenc nyári sport?
Hátőőő... úszás? Inkább lubickolásnak mondanám mondjuk ne túlozzunk, de nyaranta szoktam biciklizni és kocogni is.

Kedvenc fesztivál?
Utcazene. A hangulat, mikor éjjel is meleg a levegő és hömpölyög a tömeg az egyik színpadtól a másikig, csakis az UZ!

Hova mész nyaralni?
Tervezzük, hogy el kellene libbennünk valamerre, de a merre mikortot még nem tudjuk, ötletek már vannak, Balcsipart talán :) 


Köszönöm, hogy elolvastátok, töltsétek ti is ki! 

Puszi: Hajnitok

3 megjegyzés:

djkaty írta...

Az UZ-re most már el kell mennem mindenképpen, annyian írtátok :-)

Unknown írta...

great blog lace dress online

Unknown írta...

great blog fashion shoulder bags