2013. június 16., vasárnap

NY lakknyereményem - 40 csoda egy csomagban + NYEREMÉNYJÁTÉK

Hát igen, sikerült... a szerencse mellém szegődött! Én annyira boldog voltam,hogy szavakba önteni nem lehet. Megnyertem a NYC játékát, szerintem most egy évig nem kell körömlakkot vennem :) Azért ne utáljatok annyira nagyon jó?:)



Csodaszépek, gyönyörűek, imádom őket! elkezdtem sorban kipróbálni őket, nagyon jól teljesítenek, elégedett vagyok velük. Amúgy is szeretem és mindig is szerettem a NYC lakkokat, mert tartósabbak mint az essence lakkok, nem szeretek naponta körmöt újralakkozni, túl macerás, de szerencsére ezekkel nincs ilyen gond.
A szivárvány minden árnyalata megvan itt, amint láthatjátok, és igazából mikor választanom kell lakkozás előtt mindig kínlódok,hogy melyik is legyen, mert mind gyönyörű :) Van egy-két árnyalat ami hasonló egymáshoz, de minimálisan mégis eltér, éééééés lesz ami pedig egy kedves olvasóm markában fog landolni.

Én csak ennyit mondok: Köszönöm!

Tehát a NYEREMÉNYJÁTÉK menete:

Nem fényképeztem be, de elárulom, egy sárga árnyalatról van szó!

Tehát, aki szeretne versenyezni érte, az a hónap végéig megteheti, Július 1. a sorsolás ideje!

Feltételek: 

Kövess itt a blogon
Írd meg kommentben a neved amivel követsz
Írd meg az e-mail címed, hogy értesíteni tudajalak
+2 esély ha megosztod FB-on a játékot , erről kérnék linket
+5 esély ha követsz a bloglovinon!

Soooooook szerencsét mindenkinek, még annyit, hogy az ígért Lora szemspirált és egy meglepetést is kisorsolok a lakk mellé! Tehát a nyeremény: 1 db pasztellsárga NYC lakk, 1 db Lora szempillaspirál, + egy meglepetés!

Soksoksok puszi: Hajnitok

12 megjegyzés:

B. Dóri írta...

Szia! Gratulálok a nyereményhez, képzelem mekkora öröm lehet. Nekem kb. most van csak 40+ lakkom. :D
93dorisz néven követlek, Bloglovin'-on Bélafi Dóraként.
E-mail: dorica1993@hotmail.com
Megosztottam a játékot facebookon: https://www.facebook.com/BeautyManiacBlog?ref=hl

Köszi a lehetőséget! :)
Dóri

B. Dóri írta...

*update:

Majdnem elfelejtettem! Kaptál tőlem egy díjat: http://beautoholic.blogspot.hu/2013/06/dijat-kaptam.html

Réka írta...

Hűű micsoda lakkok, várom a teszteket, gratula :)
krisztina réka kerekes néven követlek itt, bloglovinon pedig Kerkes Réka véven
email: reka0804@gmail.com

köszi szépen a játékot :)

Dalma ( : írta...

Szia!
Micsoda szerencséd volt,gratulálok,csoda szép körömlakkokra tettél szert!
Utálni nem,de irigyelni lehet téged! :D
Blogon: Dalma ( : néven követlek!
Bloglovinon : Sánta Dalma néven követlek!
E-mail: dalma.snt@gmail.com
Köszi a lehetőséget! ( :

Monika írta...

Gratulálok a sok-sok lakkhoz :)
Én is szeretnék jelentkezni a játékra.
Monika néven követem a blogodat, mail címem: kisfeketecica@gmail.com
Megosztottam facen a játékot Kisfekete Cica néven, https://www.facebook.com/kisfekete.cica/posts/168228416689265
Bloglovinon is követlek Kisfekete Cica néven
Köszi szépen a lehetőséget :)

Thimmyke írta...

Szia!

Mennyi szépség! =) Gratulálok a nyereményhez!
Thimmyke néven követlek itt, az e-mail címem: thimmykedesign@gmail.com
Osztottam FB-on a játékot: https://www.facebook.com/Thimmyke.lakkjai/posts/538931122819701
És bloglovinra is feliratkoztam Thimmyke néven. =)

Köszi a játékot!
Timi

Orsi Szemán írta...

szia!
Itt már régóta követlek, Orsi Szemán néven, e-mail: szemanorsi@citromail.hu
Bloglovinon Sz. Orsi néven. :) köszi a játékot, és gratulálok a nyereményhez! nemrégiben én is 5 aden lakkot nyertem;)

Névtelen írta...

Szia!

Most picit irigy vagyok, de grat! :)
Szeretnék jelentkezni a játékra!

xstrawberrykissx néven követlek itt.
Bloglovin-on és Facebook-on Csipai Nikoletta néven.
Megosztottam a játékod Face-en: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/675688439124244
E-mail címem: linkinpark90@freemail.hu

Köszi a játékot! :)

Manna (mannakörmök) írta...

oo csak kicsit vagyok irigy, gratulálok. :))

Manna (mannakörmök) néven követlek itt.
Bloglovinon pedig Marianna Kovács néven. :)
e-mail: manna0319@gmail.com

Köszi a lehetőséget! :)

Fanni írta...

Szia! Gratulálok a lakkokhoz! :)
Fanni Kereki néven követlek itt és bloglovinon is.
E-mail: kereki.fanni@freemail.hu

Neon Rider írta...

jujuuuuuuuuujj:)) Köszi,hogy gondolsz ránk is :)
Ibolya Janko néven követlek itt,és bloglovinon is :)

e-mail: ibolya.janko@gmail.com

pusziiiiiiii:))

cs.szandraa írta...

szia ! először is gratulálok,és szeretnék jelentkezni :D
cs.szandraa néven követlek itt és bloglovinon is :D
e-mail: csongedi_szandra@citromail.hu

köszi a lehtőséget :))