2014. október 3., péntek

So...? Fab- Egy édes parfüm története

Sziasztok kis Blogcsibék <3

Elmesélem nektek ennek a parfümnek a történetét. A munkatársamon és egyben barátnőmön éreztem először ezt az illatot, és már akkor tudtam, hogy emlékeztet valamire... elsőre is érdekelt, de elhessegettem a megvétel gondolatát. Erre fel tessék, ez lett a kedvenc őszi illatom.
Az ára is nagyon jó, nem sokkal van ezer forint felett, amiért cserébe egy édes, finom és meleg,egyben nőies illatot kapunk. Nem keltette eddig fel az érdeklődésemet a Rossmann parfümös polcain, pedig megér egy misét.Na és, hogy mire emlékeztet az illata? Azóta rájöttem, egy kislánykori emlék fűződik ehhez, a sütibaba illata. Mindig is szerettem volna, tudjátok a kis muffinná alakítható gyönyörű kis babára gondolok, aminek az alja isteni édes sütemény illatban úszott. Pontosan abban a csodás illatban, mint ez az illat.


A csomagolás ez a lila doboz, melyben a 30 ml-es üveg lakik. Aranyos ez a pillangó rajta és csajos, de valahogy nem kelti ,,komoly" parfüm benyomását, lehet ezért siklottam el felette? No meg nem is hallottam róla azelőtt, nem egy ismert illat, főleg, hogy edt nem edp. Ehhez képest jól bírja, elég tartós és intenzív is ahhoz, hogy jó legyen viselni.


Az üveg pedig így néz ki. Henger alakú, alján a felirat tetszik nagyon. A műanyag borítást lehúzva jutunk a teljes üveghez és a szórófejes részhez. Gyorsan fogy mert imádom :) Nap mint nap ezzel fújom be magam és élvezem a régi emlékek illatát! Ha tehetitek szagoljátok meg, vagy már ismeritek?

Puszi:



Nincsenek megjegyzések: