2014. szeptember 26., péntek

F&F: A szükre 50 árnyalata kollekció

Haiii Blogcsibék <3

Nézelődtem a neten, és egy nagyon izgalmas kis kollekcióra bukkantam, teljesen véletlenül! Az F&F egy nagyon jó márka, biztosan sokan vagy talán mindenki tudja, hogy a Tesco áruházakban forgalmazzák a divatos ruháikat, cipőiket és kiegészítőiket, ami sok nő szívét dobogtatja meg szezononként. Most az enyémet kapták el eléggé, egy Szürke 50 árnyalata kollekcióval, amiben a szép fehérneműkön kívül igazi relikviák is fellelhetőek. Megmutatom nektek az én kedvenceimet.


A teljes kollekcióért kattintsatok a képre!



Szemmaszk- azzal a bizonyos Mr. Grey mondattall ;)


Abszolút a kedvencem ez a szett, imádnék benne aludni! Tetszik a felirat itt is!


Kimonó- Köntös : nekem bejön, olyan Victoria's Secretes fazon, nagyon emlékeztet rá


Babydoll- feketében is elérhető, de nekem valamiért ez a babakék jobban tetszik

Hahj, kár, hogy elég borsos ára van ezeknek a dögös cuccoknak, pedig szívesen viselném őket. Az árakat is meg tudjátok nézni az F&F oldalán, amit most itt is leírok: www.ffdivat.com

Nektek kellene valami a kollekcióból?

Puszil benneteket:


2 megjegyzés:

Barbi (Beauty & Glamour Blog) írta...

A szemmaszk és az alvós szett nekem is nagyon tetszik :D

hajnoca3 írta...

Nem csodálom, nagyon szépek ;)