2014. szeptember 17., szerda

Revlon pillák szinte ingyen

Sziasztok Blogcsibék <3

Biztos vagyok benne, hogy sokan találkoztatok a dm óriási Revlon szempilla akciójával, amikor is 99 Ft-ért vesztegették ezeket a csodaszép műszempillákat.
Én két verziót választottam, az extrémebbeket már nem találtam sajnos, de a sűrűbbik változatba szerelmes vagyok.


Elvétve még lehet,hogy találni pár helyen az extrém akciós darabokból. Durva, mert 1699 Ft volt a ritkább, 1599 Ft volt a sűrűbb eredeti ára, ehelyett 200 Ft volt a kettő, mi ez ha nem kihagyhatatlan ajánlat?
Már csak egy jó pillaragasztó kellene hozzá, de jelenleg tanácstalan vagyok milyet vegyek és hol. Van valami tippetek? A duo biztos drága, mert akörül elég nagy a hipe is, bár biztosan jó.


Nektek sikerült lecsapnotok valamelyikre? Milyeneket vettetek?

Köszi,hogy itt voltatok:



Nincsenek megjegyzések: