2014. szeptember 7., vasárnap

Avon Planet Spa arcápolás ginzenggel, kaviárral és citromfűvel

Sziasztok blogcsibék!

Arcápolás, eléggé fontos dolog, főleg mikor két évszak váltja egymást, akkor képes a bőr is változni. Megjelenhetnek szárazabb területek, húzódhat, vagy éppen kibújhatnak a pattanások, mert miért is ne? több a stressz, ez is csak a fakóbb, fáradtabb bőrhöz vezet. Sajnos nekem problémás bőröm van, küzdök is vele rendesen. Azonban nyár elején kezdtem el használni az Avon Planet Spa családját,és most már úgy érzem nyugodtan és biztosan állíthatom, hogy megszerettem. Lássuk egyenként melyik milyen, mennyire vált be és mit is tartalmaz!




Félve rendeltem meg először a Luxuriously Refining lehúzható arcmaszkot a katalógusból ( fekete tubus ) , mert voltak fenntartásaim az Avonos dolgokkal kapcsolatban. Gondoltam ha lehúzható, akkor nem lehet rossz, mert ezeket a fajta tápláló maszkokat nagyon szeretem, és fekete kaviár, arany, hm de jól hangzik, hát tegyünk egy próbát. Nem csalódtam. Könnyen felkenhető, isteni illatú 75 ml aranylóan csillogó jó textúrájú gélt kaptam, ami könnyen köt lehúzható maszkká a bőrön. Nagyon tisztának és üdének érzem utána az arcom, valamint segít a pattanásaim duzzanatának lehúzásában és ápol is.
A sikeren felbuzdulva és egy akciót meglátva jött a két következő problémás bőrre alkalmazható maszk is a családból, méghozzá a Revitalising Retreat ginzenges lehúzható maszk (barack színű tubus ) és egy sima tápláló maszk citromfűvel, a Bali Botanica ( kék csomagolás ). Ezeknek is istenien finom illatuk van, jó használni őket és beváltak.


Itt láthatóak sorban felkenve még megkötés előtt a krémek. Alul a kaviáros, aranyos fekete tubusos lehúzható ( csodásak benne az arany szemcsék), középen a ginzenges lehúzható barack tubusos, fent pedig a tápláló tisztító maszk citromfűvel, ami a kék tubusban lakozik.

Nem túl drága ez a termékcsalád a katalógusban, sokszor akciózzák is őket, így ha tehetitek és szeretnétek egy kis luxust vinni a hétköznapjaitokba, akkor bátran ajánlom nektek ezt a családot.

Ti kipróbáltátok már? Ismeritek vagy szeretitek?




2 megjegyzés:

Megaera írta...

Én imádom az Avon Planet Spa termékeit, szinte sosem jártam velük pórul. Szerintem a kék tubusosnak van a legjobb illata. Egyébként az Avon olyan, hogy bizonyos termékcsaládjaik nagyon jók, azokat érdemes vásárolni, pl. a planet spa cuccok, meg a rúzsaik is nagyon jók, viszont a szemhéjpúdereket nem ajánlom.

hajnoca3 írta...

Igen a rúzsokat én is szeretem, de a legtöbb eléggé borsos áron mozog sajnos és azért szeretem őket megnézni élőben mielőtt megveszem. A szemfestékekről már rég lemondtam :(