2014. december 6., szombat

Új kedvenc: Rival de Loop young- Holografikus körmök

Sziasztok Blogcsibéim!

Én nagyon megszerettem ezt a RDL Young márkát. Egyszerűen meglepően jó dolgaik vannak potom pénzért. Nem gondoltam volna, hogy ennyire kedvező áron lehet venni drogériában egész jó minőségű termékeket! Az egyik nagy kedvencem amit elsőként szeretnék bemutatni kicsit jobban az egy holografikus körömlakk, a rózsaszín.
Barátnőknek, húgnak, nővérnek vagy akármilyen nőcinek aki szereti az ilyesmit bomba ötlet innen egy kis ajándékcsomag összeállítása szerintem az ünnepek közeledtével!






Minden fényben máshogy játszik. Már egy rétegben is tökéletesen fed, alapra kenve majd fedőlakkal fixálva simán bírta annyi ideig mint a legtartósabb lakkjaim! Ezen lepődtem meg a leginkább, mert például az essence lakkjai nem annyira tartósak mint ez a szépség.
Az áráról már ne is beszéljünk, most még -20% is lejön belőle és az összes többi RDL Young termékből a Rossmannokban, így mindössze 299 Ft-ért lehet bezsebelni. Mi ez ha nem egy kihagyhatatlan ajánlat? Nekem szerelemlakk :)


Nektek tetszik? Mit vettetek meg eddig tőlük?


Puszi: Hajni

3 megjegyzés:

Megaera írta...

Jaj, egyre több helyen látom ezt a szépséget, még a végén én is fejet hajtok neki :P

Réka írta...

szép lakk, tetszenek a holo lakkok :)

Unknown írta...

Nagyon széééép! :)