2014. december 27., szombat

Kiskarácsony II. rész

Sziasztok Blogcsibéim!

Meghoztam a karácsonyi mesém második részét, amiben úgy döntöttem elmesélem a két másik napot egyben. A szenteste utáni első napot I. szüleinél töltöttük, finom ebéd után pihentünk, playstation-öztünk és sokat beszélgettünk. Azon a napon nem sok kép készült, mondhatni semennyi :D
A következő nap azaz a második karácsonyi nap már termékenyebb volt, ez nálunk zajlott, jöttek a testvérek, szóval összeült a nagycsalád. Anyu sok finomat főzött, én segítettem neki amiben tudtam.








Aztán mára el is múlt a karácsony. Sajnos nagyon gyorsan eltelt ez a pár nap, nem is rossz ötlet főleg külföldiek esetében már hónap elején felállítani a fát, és kiélvezni a várakozást ezzel a csodás szimbólummal a lakásunkban. Én még ünnepeltem ma is a szívemben, még holnap is fogok szerintem, de sajnos hétfőtől- szerdáig dolgozhatok megint. Na nem panaszkodom, mert volt aki már ma is ment.

Nektek hogy telt az ünnep? Hamarosan befotózom miket kaptam :)

Ölel: Hajnitok


Nincsenek megjegyzések: