2015. január 2., péntek

Arany csillogás - avagy a szilveszteri körmeim

Sziasztok Csibék!

Szeretném nektek megmutatni, milyen manit viseltem a szilveszteri éjszakán és még azóta is. Szerettem volna valami csillogást, de a fekete szín dominanciáját találtam ki idénre. Elterveztem, hogy befutok még munka után a Rossmann-ba egy RdL Young fekete csillámos lakkért, de az orrom előtt zárt be az üzlet, így a meglévő készletemből kellett alkotnom. Az arany dolgokat szeretem, így úgy döntöttem, az arany-fekete kombináció nem lehet baklövés. Nekem tetszik a végeredmény :)



Az alap két rétegben a Miss Sporty sima fekete lakkja volt, melyhez az essence annakidején megjelent kis körömdíszítő készletének arany verzióját használtam fel, amit még régebben vettem a leárazásokkor, szerintem már nem kapható sajnos. Azóta ki sem nyitottam, vártam a megfelelő alkalomra, és amikor megláttam egyből tudtam, igen, ez az amit kerestem mára!
A fekete lakk alá felvittem egy alaplakkot, melyre került két réteg szín, a középső ujjamra pedig még száradás előtt jó alaposan és bőségesen az arany hosszú csillámocskákból ütögettem réteget. A többi körmömre csak párat hintettem, így kaptam ezt az eredményt. A tetejére két réteg fedőt vittem fel, és tádá!






Hogy tetszik? :) Nektek milyenek voltak a körmeitek? 


Puszik: Hajnitok

1 megjegyzés:

djkaty írta...

Nagyon tetszik, és a képek hangulata is! Nekem egy körömlakk volt csak a körmeimen, mert annyira szép már magában is, hogy nem lett volna értelme sem mással párosítani, sem nyomdázni rá. A héten lesz majd a blogon róla bejegyzés :-)