2015. január 17., szombat

OPI 50 Shades of Grey körömlakkok

Sziasztok!


Nemsokára a mozikba kerül a híres trilógia, a Szürke 50 árnyalatának mozifilm verziója, egész pontosan Valentin-napon, február 14-én láthatja először az,aki már aznap eljut moziba. Én is szeretném majd megnézni, kíváncsi vagyok,hogyan sikerült vászonra vinni a könyvet, és ott is fogom-e szeretni. Mindenesetre már most ölnék a filmmel kapcsolatos relikviákért, ami számomra például az O.P.I fantasztikus körömlakk kollekciójára is értendő.


A szett minilakkokat rejt magában, egészen pontosan 6 színt találunk meg ebben a kiadásban. A képen szerepelve balról- jobbra az árnyalatok nevei:

My Silk Tie, Dark Side of the Mood, Romantically involved, Embrace the Grey, Shine for Me, Cement the Deal

A My Silk Tie a híres nyakkendő csodásan fényes anyagát akarja szimbolizálni véleményem szerint, ami egy nagyon szép fényes-króm szín. A Dark Side of the Mood nyilván egy feketébe hajló szürke, a Romantically involved a fájdalom vörös szobájának a szimbóluma, egy igazi vörös szín amire minden nőnek szüksége van, míg a többi a szürke árnyalata, ami még különlegesebb az a Shine for Me, ami szerintem Anastatia megtestesítője, egy egyszerű szürke alapon a csillámdarabkák a benne rejlő szépséget akarják tükrözni.
A kedvencem a My Silk Tie és a mellette lévő két szín, a sötét szinte feketés szürkés,és a piros, ami a az igazi dögös piros szín! Nagyon szeretném ezt a szettet, de elég borsos áron mérik, ahol találtam kedvezőbben, onnan pedig pechemre nem szállítanak kis hazánkba.




Nektek tetszik ez a kollekció?


Puszi: Hajnitok

2 megjegyzés:

Turcsek Gabriella írta...

Uh *.* kell nekem! remélem nem túl drága :D

hajnoca3 írta...

Nekem is :D Sajnos elég borsos áron mérik... azt néztem az opi oldalán (magyar oldal), hogy a mini lakkszettek olyan 3800 Ft körül mozognak! De ez még nem volt fent :(