2015. szeptember 9., szerda

Avon- Aqua parfüm teszt

Sziasztok!

Az Avon augusztusi katalógusában jelent meg először az Aqua illatuk, ami azonnal megtetszett, és szerintem ez tipikusan egy olyan illat, ami a legtöbb embernek tetszhet, vagy tetszeni fog. Ezt abból gondolom, hogy akárkinek mondtam, vagy mutattam mindenki odáig volt érte, és aki a katalógusban szagolta, ő is azt gondolta, hogy nagyon jó illata van.


Az üvege is magával ragadó, miután kicsomagoljuk a masszív kartontasakból amit még fólia is véd, tehát tuti, hogy mi használjuk először a rendelt parfümöt. Az üveg letisztult tégla alakú, szép ívelésekkel díszített, de a különlegessége a színátmenet, a kék víz és a vöröslő parázs, a tűz közti átmenet jut erről eszembe, nagyon elegáns és szép, figyelemfelkeltő. Súlyos darab, nem egy könnyen táskában cipelhető, főleg ha a kisebb méretű táskákat szeretjük, de erre a problémára könnyen nyújt megoldást egy kis parfümhordozó, ami elérhető drogériákban is, 1200 Ft körüli áron, vagy interneten már 200 Ft-tól. Visszatérve a rendelt illathoz, az Aqua nevet kapta, ami illik is rá, ugyanis abszolút egy friss, engem egzotikusan fűszeres narancsos illatra emlékeztet, valamiért mindig egy narancs ugrik be elsőre róla. Eléggé intenzív illat, első körben érdemes csuklón viselni, de kis idő elteltével szépen csendesednek az akkordjai. Virágos-vizes-pézsmás illatokhoz sorolható a katalógusban találtak szerint, és a fő alkotó elemei között nincs narancs..ami számomra nagyon meglepő.

Alkotóelemei: 

a kék ég akkordja ( valaki mesélje el ez milyen illat :)) 
kék lótusz
érzéki pézsma



Leginkább kétféle környezetben tudom elképzelni, ami eléggé ellentétes egymással. Az egyik környezet a vízpart, ahol a frissessége miatt eshet jól, a másik pedig az az igazi téli kandalló előtt iszogatós este, amikor a Karácsonyt várjuk, és itt ez lehet csak az én kattanásom,de éppen a narancsosságra emlékeztetőség miatt érzem ezt. Nekem talán az utóbbi az, ami jobban dominál, szóval én biztosan inkább téli illatnak ajánlanám, amúgy is eléggé markáns. domináns. A tartóssága egész jó, még nap végén is érezni a ruhámon az enyhe, lecsendesedett illatát ami nekem talán még jobban is tetszik mint az első, erős megnyilvánulása. 


Jelenleg a katalógusban 3079 Ft-ért lehet megvásárolni, 50 ml-es a kiszerelés ami nem kevésm szóval bőven megéri. 

Ti szagoltátok már? Hogy tetszett?

Köszönöm,hogy itt voltatok, sok puszi: Hajnitok 

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Bárcsak meg lehetne szagolni így monitoron keresztül, mindig félek így katalógusból rendelni, ahol nem tudom rendesen megszaglászni mint a boltban a polcokon:)

hajnoca3 írta...

Igen én is félek, de tudsz mintát kérni a tanácsadónődtől,sok tanácsadónak van is elfekvőben pár mindig az aktuális kínálatból, végsó esetben ha nem vagy elégedett a termékkel akkor pedig vissza is küldetheted, a pénzed pedig visszaadják! Az első verzió azért barátibb :))