2015. szeptember 22., kedd

Play it Wild!- Vadulj meg a Playboy-al

Sziasztok!

A Playboy ismét egy újdonsággal jelentkezik, nagy örömömre. Nem semmi, milyen ütemet diktálnak, és az sem, hogy mennyire megkedveltem a termékeiket. Magamtól be kell valljam sosem vettem volna például dezodort tőlük, azóta pedig csak azt használtam szinte. A legújabb illatot teszteltük Istivel ő a helyes kis katonai mintával feldobott férfi tusfürdőt és parfümöt kapta, én pedig a maximálisan nőcis vadcicás női kiadást.

Izgatottan bontogattuk ki őket, egyből elkezdődött a szaglászás minden mennyiségben, azóta pedig szorgalmas tesztelésben voltunk , hogy tényleg valós véleményt tudjunk nektek visszaadni. Lássuk, mire jutottunk, közben pedig mesélek is picit a  Playboy ezen kiadásáról.



A női verzió és az én véleményem:

Amikor először kibontottam a csomagot, és megláttam a leopárd mintát, már megdobbant a szívem. Valamiért pár éve nekem kedves ez a minta, főleg ősszel szeretem nagyon, és a nőiesség, szexisség jut róla eszembe. A kis nyuszis üvegcse írtó aranyos ebbe a euhába bújtatva, és extrém is, mert eddig átlátszóak voltak az üvegek,ám most őszre kapott egy kis szexi partyruhát! A pink nyakkendő-masni pedig nem maradhatott le. 


A karamell első szaglásra annyira nem kivehető a parfümben, míg a tusfürdőben inkább dominánsabb mértékben jelenik meg. A parfüm egy igazán kellemes, édes illat, pont az a kategória amit én szeretek. Nem a túlontúl szúrós, amit már nem tudok elviselni. Nehéz szaglás után megmondani miből is tevődhet össze, de ha nagyon koncentrálok akkor vaníliát és egy kis gyümölcsöt érzek, de a többi összetevőt nem tudtam magamtól kitalálni. Nos a segítségemre volt a Coty Kft. szerencsére, és kaptam puskát:



Play It Wild csajoknak
Fejillat:                                     bergamott, körte, narancsvirágolaj
Szívillat:                                   narancsvirág, keserűnarancs & kóla akkord, rebarbara
Alapillat:                                  ámbra, vanília, ibolya
Illatot tervezte:                          Alliénor Massenet, IFF
Reklámügynökség:                   Leo Burnett




 

Légy merész..... légy okos..... kezdj játszani! 

Tetszik ez a jelmondat!

A tusfürdőt is megkedveltem, alapjáraton szeretem a Playboy tusoló termékeit, mert nem szárítják a bőröm, felfrissülök tőlük és az illatuk is nőies és viszonylag tartós a bőrömön. Én elégedett vagyok, a táskám állandó kis lakójává vált a parfüm,és szerintem ott is utazik velem még jó ideig! :) 


A férfi verzió és a párom, Isti véleménye:

Örültem, mikor megkaptuk a csomagot és Hajni mondta, hogy rám is gondoltak megint, kaptam egy parfümöt és egy tusfürdőt, ez nagyon szimpatikus. Megnéztem azt is, amit neki küldtek, aranyos a csomagolása, tetszik a minta rajta. Szóval a férfi termékek csomagolása is tetszett, mert ez a katonai minta most nagyon bejött. Első ránézésre már azt mondtam, hogy ól néz ki, és kíváncsi voltam, milyen lesz az illata. 


Hajni ötlete volt az egyik kedvenc motorom képre állítása, de örültem neki 

A parfüm és a tusfürdő illata is nagyon hasonlít az eddigi illatokhoz, nehezen teszek különbséget köztük. Igazából tetszik, és a Hajni is azt mondta, hogy jól áll, szereti rajtam érezni ezt az illatot. A tusfürdőt is szeretem, ahogy az eddigieket is, és a csomagolásban tényleg nagyon tetszik a nyúl mintájának katonai színezése. 

Play It Wild pasiknak


Fejillat:                                     citrom, grapefruit, szerecsendiófa
Szívillat:                                   fahéj, fekete áfonya & csokoládé akkordja, ananász
Alapillat:                                  tonkabab, bőr, ámbra
Illatot tervezte:                          Juliette Karagueuzoglou, IFF


És a Coty szavaival:

" Play It Wild pasiknak


Amikor az élet már túl unalmasnak tűnik, csillapítsd éhséged különböző csábítási technikák gyakorlásával – csak a leggyakorlottabb, és legbátrabb játékosok érik el a szerencsés hölgyet! A Playboy segít neked a hajtóvadászatban- vadászszezon indul! Vágj bele a kalandba a Play It Wild-al, egy csábító, orientális illattal azoknak a férfiaknak, akik mindig készen állnak vállalni a kockázatot. Az illat friss citrom, grapefruit, és szerecsendiófa meglepetésszerű keverékével indul, mielőtt egy addiktív, ínyenc szívillatba robban, amely szerelmes csokoládé és fekete áfonya akkordjaival dobog. A bőr és a mély ámbra arcátlan, szexi, buja, állatias és férfias, így őrülten ellenállhatatlan.



A Playboy Illatok a te csábítás-szakértőid, így minden fegyvered megvan ahhoz, hogy vadul játssz! Ráadásul, a parfüm és az after shave mellett, a kollekció hosszantartó, 24 órás dezodort és 2in1 sampont & tusfürdőt is tartalmaz. Nincs több kifogás, indíts hódítani!

Play It Wild csajoknak
Ugyanúgy próbálod elcsábítani a pasikat már hosszú idők óta? Uncsi… Szabadítsd ki a benned rejlő hajthatatlan cicust, és kezdj el macska-egér játékot űzni álmaid pasijával! Te döntöd el, hogy mikor csapsz le, vagy mikor közelítesz okosan! Légy magabiztos a Play It Wild-al, egy eredeti, gyümölcsös illattal, mellyel az őrületbe fogod kergetni! Ez az arcátlanul csábító illat narancsvirágolaj, bergamott és körte váratlan robbanásával indul; majd egy édes, elegáns szívillatba fejlődik, melyet vakmerő keserűnarancs és kóla akkord alkot – igazán vadító! A viaszos ámbra és érzéki vanília buja keveréke egészíti ki ezt az elragadó élményt.



Mindenkor használhatod a Play It Wild-ot, köszönhetően az illat átfogó megjelenésének.  Fújj magadra parfümöt, használd a 24H dezodort, és kényeztesd tested a hosszantartó, karamell-illatú buborékokkal a tusfürdőnek köszönhetően! Férfi legyen a talpán, akinek lesz ereje ellenállni!"

Köszönjük a Coty Kft.-nek a lehetőséget!

Szép estét nektek: Hajni és Isti









Nincsenek megjegyzések: