2015. október 2., péntek

Glamour nap előzetes: tippek, trükkök a spórolásra

Sziasztok!


Lassan nyakunkon vannak az idei őszi Glamour napok, amire nem árt egy kis tervvel készülni, ezt tapasztalatból mondom nektek. Amikor ott állsz a bőség zavarában, azt sem tudd merre indulj és még amúgy is 3 másik lány lököd, hogy odaférjen a sminkes pulthoz, vagy éppen az utolsó darabot kaparintsa meg magának, akkor bizony nehéz lesz még ott és akkor dönteni.
Éppen a régi ilyen esetekből tanulva én már kész harci tervvel vágok neki a bevásárlásnak, mert azért nem kis pénzmennyiséget lehet ezekben a napokban megtakarítani, de csak akkor ha okosan használjuk a kuponokat és nem dőlünk be az impulzus vásárlás csábításának.



A legfontosabb dolog: a LISTA

Érdemes listát írni. Egyrészt a kuponokat is érdemes listában rendezve tartani boltokra leszűkítve, mert sokkal könnyebb lesz az adott üzletekre leválogatott kupon kupaccal vásárolni majd.
Listát írok első körben úgy, hogy kinyitom a kuponfüzetet, kinézem boltokra lebontva mik érdekelnek. A végén pedig ennek alapján azt gondolom végig mi is az amire szükségem lesz,és ezt melyik kuponnal fogom tudni elintézni és hol.




A nagy buktató: meglátni és megszeretni

Ki ne ismerné az érzést, mikor már a 10. ugyanolyan (nem is ugyanolyan igaz?) színű körömlakk landol a kosaradban, vagy a 3. hasonló fülbevalót veszed meg.... ne engedj a csábításnak. Nehéz lesz, de mielőtt fizetsz gondold át, tényleg nincs még ilyened vagy hasonlód? Ki fogod használni?
Szabd meg magadnak, hány szerelem darabot fogsz megengedni magadnak,még ha olcsó is és szuper az ára a kupon miatt... én úgy tervezem maximum 2 db ilyen tételt engedélyezek magamnak, és csakis azért 2-t, mert kicsi a listám idén a tervezett vételek oldalán.


A számomra igazán kedvező ajánlatok:

dm:

Air wick -25 % : szerettem volna amúgy is valami finom illatot a szobámba, majd megnézem a gyertyáikat

Rimmel - 50%: a régóta áhított Kate Moss nude rúzst fogom belőle megvenni, az is lehet, hogy még a másik boltban a másik árnyalatot is

Maybelline - 50% : erősen gondolkodom és vonz a Nude paletta.



Rossmann:

Jimjams fekete szappanos arclemosó - 50%: régóta szeretném, utánaolvastam, sok a jó vélemény, érdekel.

Isana - 30%: a kedvenc mandulás körömlakklemosómból olcsóbban be tudok tárazni.

Elséve - 50%: volt mintám a csodás hajápoló pakolásból a extraordinary oil családból, így az tuti velem kell, hogy jöjjön.

+ Hajfesték, egy Loreal Casting Créme Gloss festéket néztem ki, de ezt még nem tudom hol fogom megvenni.
+ maximum 2 impulzus dolog



Ti mit terveztek vásárolni?

Fontos: a játék sorsolását nem felejtettem el, a hétvégén le fog zajlani! 

Sok puszi: Hajnitok

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Kicsi a listád, még tényleg belefér Neked 2 szerelemtermék.
Nekem még nem biztos, hogy összejön, hogy eljussak vásárolni, de ha igen... akkor listával megyek, ahogy tavaly is.
A Nude paletta sokaknak tetszik, féláron én is megvenném, de már annyi lány listáján láttam, hogy félő, hogy nem marad belőle. A boltokban nálunk max. 2-4 db szokott kint lenni és szerintem nincs is több, vagy ha van azt a nap végén fogják újratölteni. Napközben ha megkérdezem van-e még belőle a raktárban (ahogy egy spirál esetében tavaly), az a válasz fogad, hogy mindent kipakoltak, a raktárból nem hoznak ki semmi újat amikor tele van vevőkkel a bolt. Én erre a 3 napra berendelnék minden dolgozót kivételesen, a magazinos napok után úgyis kongani fog a bolt az ürességtől a kuponos napokhoz képest, amikor elég lenne 2 eladó a boltba. Hónap végén sincs túl sok vevő ott, akkor kiadnám a plusz napot szabadnapnak.
Ruhát nem tervezel venni semmit? Én néha találtam jó dolgokat, persze eleve akciósan és nem volt jó rá a kupon.

Megaera írta...

Nagyon tetszett ez a bejegyzés, hasznos is volt! Sajnos nem vagyok rutinos glamour napozó, a tavaly őszi volt az első, amit kihasználtam és bizony sok impulzus vásárlásom volt akkor. Idén nem szeretnék így járni, úgyhogy listát tuti írok és erősen szanálni fogom a kuponjaimat. Elvégre csak azért, mert olcsóbb még nem muszáj mindent megvennem :)