2015. október 22., csütörtök

Glamour- napok 2015. ősz - összefoglaló

Sziasztok!

Az idei őszi Glam napok nálam eléggé bénán sikerültek, annak ellenére, hogy pont ez volt talán az eddigi első olyan, amire tényleg nagyon készültem, konkrét listával mentem, nem akartam semmi feleslegeset megvenni. 
Persze, mikor is betegedne meg a Hajnalka, ha nem éppen egy nappal a várt shopping előtt? Naná, hogy akkor sikerült... De szerencsére sikerült már összekapni magam és elmentünk szétnézni. 


Amint a csoportkép is mutatja, abszolút a praktikum volt a célom idén, és jócskán került a háztartáshoz kellő holmi is a kosaramba. A Silan öblítő a Soft& Oils családból való, kétféle volt, de számomra a másik kellemetlen illatú volt, ez enyhébb és nekem jobban tetsző verzió volt, ezért ez jött velem haza. Kellett mosópor is így a Persilt is sikerült a dm-ben az öblítővel megvásárolni. Amúgy elmesélném nektek, ha esetleg nem voltatok, hogy konkrétan a Silan öblítőt vitték mint a cukrot! Szerintem egyértelműen ez volt a legkelendőbb dolog a drogériában, mert körülbelül volt aki közelharcot vívott érte, és a mosószerekért, valamint vagy 5, azaz ÖT flakonnal tett be a kis kosarába :) Arattak Silan-ék az fix! Innen még a kívánságlistás hajfesték és mosogatószer lett megvásárolva. A Rossmann-ba betérve sem volt kisebb az emberhad, bár annyira nem volt durva idén, sikerült elkerülni a tükör előtt sminkelő kislányok hordáit, így nyugodtan tudtam megvenni még szépen a kis Schauma 7 gyógynövényes sampont, a Jim Jams fekete szappanos lemosót, az Elséve hajápolót,valamint a hőn áhított Rimmel- Kate Moss nude rúzst, és egy Lovely brutál pink, brutál erősen fedő és pigmentált rúzsceruzát.


A szombati napon egy újságot vette még, megtetszett a fülbevaló,de sajnos a kő egy hordás után kiesett belőle, de jelentem ragasztható, menthető így nem baj! Az XXL Rose paletta a RL-tól pedig a mindennapjaim nagy kedvence lett, főleg a sötét marsala árnyalat, imádom, fogok swatchos tesztet hozni róla! Abszolút befutó ár-érték arányban. Amiről pedig nem tudtam lemondani, az az egyik mániám, a csupa csodás csomagolású krémszappan, éppen a téli kiadás az Isana-tól, brutál jó ár, jó állag és isteni illat! 
Mindent összevetve jól sikerült a dolog, csomót sikerült spórolnom, és ettől mindig boldog leszek, hiszen milyen jó dolog már féláron venni mindent :)
Nemsokára Joy-napok, igazából számomra ez túl közel esik a Glamhoz, és túl gyorsan jön el utána, de itt már szoktam a karácsonyra és az ajándékokra is gondolni, szóval majd kifundálom melyik kuponok is érik meg a befektetést.

Ti miket vettetek?

Köszi,hogy belestetek, sok puszi:


Nincsenek megjegyzések: