2015. október 24., szombat

Lovely- Material Girl trendkiadás

Sziasztok lányok!

A Lovely és a RL számomra egye inkább kedves drogériás márkákká fejlődnek, ám most ebben a posztban az előbb említett márkától a Material Girl vagy a lakkok és termékek csomagolásán lévő Luxe Girl kiadásról szeretnék nektek mesélni. Megláttam és megszerettem. A körömlakkok látványa engem teljesen magával ragadott, és alig bírtam kiválasztani kettőt, de végül csak sikerült :) Az azonban nem volt feltüntetve rajtuk és az állványokon sem, hogy hiába a csodás fény és a mikro aranyfény csillámok az üvegben, ha felkenve matt finish-t kapunk. Sokan csalódtak is emiatt, nekik mondanám, hogy tökéletesen orvosolható a probléma a fedőlakkal, azt meg így is-úgy is kenünk a manikűrre, szóval attól fényes lesz az összhatás és elragadó!



A display nekem nagyon tetszik, az arany kupakok és meleg színek hívogattak, hogy menjek közelebb és vegyem meg az egészet. Helyet kaptak még nude lakk árnyalatok is, valamint egy pirosító és highlighter is. A rúzsokat hiányolom, valami igazán szép bogyószínt szívesen fogadtam volna, ugyanezzel az arany külsővel. 



Ha szeretnétek még meg tudjátok vásárolni a kollekció darabjait, itt még több helyen is láttam kirakva és mindenből volt!

Nektek tetszik ez a kiadás? Vettetek valamit?

Puszi:



1 megjegyzés:

Kláresz írta...

Én is befürödtem velük, bár a színesek fedőlakkal tökéletesek. Ám a nude színek ráadásul valami homok-finish-re hajaznak, borzalmasan csúnya és fél nap alatt pattog le... :(