2015. október 8., csütörtök

A paleolit étrend és én - #2 Megszokni az újat

Sziasztok!

Nos, nem adtam fel, csinálom gőzerővel a dolgot, és szerettem volna egy kicsi időt adni a dolognak,hogy kiforrja magát, mielőtt a kis étrendem béli változásomról indított naplómat folytatom. 
A kezdés óta eltelt pár hónap, és büszke vagyok magamra, mert egy két kisebb csalafintaságtól eltekintve nem törtem meg! Nem volt tábla csoki Milka, nem volt a Nutella és a sok egyéb isteni finom dolog, amitől most is összeszalad a nyál a számban. Mert aki azt mondja, hogy ez elmúlik,az vagy hazudik, vagy nem úgy van összerakva mint én,és nem szeret annyira enni mint én :)


Nem könnyű betartani, nem bizony, főleg nyáron volt ez nehéz, de a cukrot az etritinnel piszok könnyen helyettesítem és így a legnagyobb problémám meg is oldódott. Nem a legszigorúbb paleo étrendet vezetem, arra nem lennék képes, hogy néha napján egy finom tejes cappuchino-t vagy egy update túró rudit ne ehessek, de ennyit még megengedek magamnak. 
Kifejlesztettem sok ételt amit ehetek és finom, egyre több céklát, kölest és egyéb új felfedezett ételt veszünk be anyuval az étrendembe, amit amúgy eddig nem fogyasztottam, pedig finomak és egészségesek is! A köles például engem teljesen a tarhonyára emlékeztet, amit imádok, és pikk-pakk meg is van, és csodás köret. A paleo kókuszgolyó pedig maga a mennyei manna egy átdolgozott nap után. Néha eszem pár kocka diabetikus-cukormentes csokoládét,és már ez is hatalmas nagy segítség, a szezámszelet pedig a másik, nagyon finomak. 





A lényeg, hogy megyek tovább ezen az úton, és egyelőre reménykedem benne, hogy működik majd továbbra is, mert picit még számomra is hihetetlennek tűnik, hiszen eszem a húsételeket zöldségekkel, amiket én nagyon de nagyon szeretek, igazi vércse vagyok, előző életemben is biztosan húsevő voltam :) 

A képek forrása: www.weheartit.com

Köszönöm, hogy itt voltatok, sok puszi: Hajnitok 


2 megjegyzés:

Megaera írta...

Én ugyan nem vagyok jártas a paleo étrendben, de emelem kalapom a kitartásod előtt. Nekem már kicsit nehéz lenne ilyen mértékű önfegyelmet tanusítanom :P Viszont a cékláról olvasva pont az jutott eszembe, hogy én is szeretnék több céklát fogyasztani. Nyersen is imádom, de levesnek szeretném majd elkészíteni. Régen kóstoltam céklalevest és imádtam ^^

hajnoca3 írta...

Aranyos vagy,köszönöm a bíztatásod :) A cékla finom, sülve köretként eszem mostanában, emlékeztet a tepsiben sült krumplira,ha egészben héjastul sütöd meg. Azt hallottam krémlevesnek is finom, majd lehet kipróbálom! A másik nagy finomság a sütőtök !