2015. október 31., szombat

Egy isteni teaválogatás a Naturland-től

Sziasztok blogcsibék!

Szerettek teázni? Számomra a reggeleim elindításához a tea vagy a cappuccino ivás elengedhetetlen folyamat, a reggelim kiegészítő eleme. Teázni napközben is szoktam néha, télen pedig inkább este. Most egy olyan teaválogatást szeretnék megmutatni, amivel konkrétan 2 azaz kettőőő éve szemeztem már a karácsonyi időszakokban, de még sosem szántam rá magam a megvételére, mindig csak nézegettem, de nem tettem a bevásárlókosaramba. Idén azonban már előre elhatároztam, hogy ha látni fogom, akkor az a sors keze és megveszem, így is történt ez tegnap a dm-ben! 




Tehát 4 különböző filtert tartalmaz a doboz, amik igazán télies jellegűek, főleg a fűszerezésnek köszönhetően. Ami érdekesség még, hogy a fűszeres narancs íz fehér tea, a fahéjas szilvás pedig rooibos. Engem leginkább a mézeskalács érdekel, mert az mégis micsoda, ha nem maga a tömény karácsony? :)


Nagyon tetszik a doboza, lapos , nem pedig a tömzsi sima teás doboz, valamint az ízek is külön helyet kaptak. Összesen 30 db filtert tartalmaz és mind nagyon-nagyon finom. Ha tehetitek és tényleg valami különlegesebbre vágytok egy fárasztó nap végén, akkor ez igazi nyugalmat és felüdülést jelenthet egy jó könyv mellett! Ajándéknak sem utolsó, hiszen a teákat a legtöbb ember szereti :)

Ti kóstoltátok már valamelyik ízt?

Köszönöm, hogy meglátogattatok:



7 megjegyzés:

mdollasnails írta...

Én este teázok,amióta megint hűvöseb van,ezt a fajtát nem ismerem,de nagyon jónak tűnik.Per pill a nagy kedvencem a Brazil lime,jóóóósok mézzel :)

Melinda írta...

Tavaly és tavalyelőtt télen is vettem, idén is fogok. Szerintem a mézeskalácsos és a narancsos a legfinomabb (utóbbiba kis narancslé is szokott kerülni, ha van itthon narancs), sajnos ebből a kettőből van a legkevesebb a dobozban. De azért a többi is elfogyott mindig :)

Unknown írta...

Szia!Mennyibe került a tea?

Unknown írta...

Szia!Mennyibe került a tea?

Unknown írta...

Szia!Mennyibe került a tea?

Unknown írta...

Hű, nagyon jól hangzik, biztos, be fogok szerezni én is egy dobozzal. :D

hajnoca3 írta...

Mindenképpen megéri kipróbálni :) 800 Ft körül volt, ezért is agyalok rajta évek óta,de most az egyszer megvettem! Hú a Brazil lime is de jól hangzik!