2015. november 1., vasárnap

Halloween körmök

Sziasztok!

Gyorsan még így a végén gondoltam kicsit írok róla és én is készültem egy Halloween poszttal,mert akár ünneplik itthon ezt, akár nem, nekem ez a kelta hagyomány valamilyen szinten azért tetszik, főként a látványvilág és a színek, a töklámpás mint szimbólum. Sokan nem szeretik, de szerintem mindenkinek joga van eldönteni mit érez,és ezt az ünnepet sokan a halottak napjával keverik,ám ez október 31-én van. Én azért készítettem egy Halloween által inspirált manit, már egy hete viselem, mert egy átlátszó géllakk fedést tettem a végén a tetejére, és nagyon jól bírja. Lehet ezt a módszert fogom máskor is alkalmazni, mert nagyon  nem szeretem ha hamar megkopnak a festések, főleg ha  egy időigényesebb dolgot készítek. 


A hüvelykujjamon a töklámpást, a mutatóujjamon egy pókháló minta, amit egyszerűbb volt összehozni mint hittem, középen a fekete csíkos narancs, a gyűrűsujjamra került egy matt Lovely luxe girl, ami már nem is matt ha fényes fedést kap. A kisujjamra pedig egy igazi neon narancs szín, kis csillámlással a végeire. 




Mektek mi a véleményetek erről az ünnepről?





Nincsenek megjegyzések: