2015. november 13., péntek

Essence trendiakás - Winter?Wonderful!

Sziasztok Csajok!

Az essence azért az egyik kedvenc drogáriás sminkmárkám, mert a nagy tesója, a Catrice mellett mindig tartogat valamit a vásárlóinak, mindig hoz trendkiadásokat és igyekszik az aktuális időszakokhoz igazodni, főleg ha kis hazánkba is időben ideérnek az adott displayek. Az egyik téli kiadás a Winter?wonderful! a Merry Berry mellett, ami szintén megér majd egy misét.



A kollekció nagyon aranyos, cukorka és pasztell, engem a havas tájra emlékeztető elemeket tartalmaz. Főként a pirosító keltette fel az érdeklődésemet, szerintem nagyon aranyos és ha pigmentált is, akkor nyerő lehet nálam. A kézmelegítő is aranyos, ilyeneket mindenféle kis karácsonyos mintákkal a Kik-ben lehet még találni ha keresnétek. A kétvégű ecset még amit elhoznék, mert szeretem az ár-érték arányban az essence ecseteket. A csillámló rúzst nem igazán értem, inkább vártam volna pár szép árnyalatot ami valamiben új. Decemberi megjelenést olvastam, de nem tudom ide mikor érkezik, ha érkezik. 


A paletta színei szívmelengetőek, szuper naturális sminkek készülhetnek vele. Főként a középső szín az, ami mindenhez kihasználható,és a baloldalon lapuló két színnel- fehér és szürkés- jégkirálynős, míg a jobbos barnás tónusokkal igazán melegséget árasztó bronz smink készíthető.
A körömlakkok engem most annyira nem fogtak meg, egy fedőlakk is van köztük kis pehelykés darabkákkal, valamint egy matt és csillámos színek is. 


A képek forrása :essence Milano Katt 

Nektek mi tetszett meg a kollekcióból?

Köszi,hogy olvastatok, puszi:


1 megjegyzés:

djkaty írta...

Engem az a pirosító fogott meg, de nagyon. Hát mennyire szépséges!!! A paletta sem rossz, de az itthon lévő rengeteg natúr paletta mellé már felesleges lenne szegény. :-)