2015. november 22., vasárnap

Ezek jól elfogytak!

Sziasztok!

Végre sikeresen összegyűjtöttem pár elhasznált termék dobozát, tégelyét, csomagolását. Nálam ez nehézkes, mert hentergő szemétnek érzékelem ezeket míg nem jön össze egy akkora adag, amiről érdemes írni elhasznált termékekként. Most hoztam egy adagot, amiről elmesélem bevált-e vagy sem!


Csoportkép, mondjátok kis drágák: csíííííz!

Terméklista:
Loreal Sublime Mousse hajfesték530-as árnyalat
Loreal Elséve Extraordinary Oil hajpakolás és balzsam
Playboy Play it Wild tusfürdő
Fa NutriSkin dezodor
Balea Peel Off lehúzható arcmaszk
Balea Luxury Golden Glamour fürdősó


A kép sajnos csal egy kicsit, élőben aranybarnább, melegebb a tónus

A Loreal Sublime Mousse 530-as hab állagú hajfestéke egy véletlen során került hozzám, ugyanis bementem a dm-be,és az akciós kis szekrényen volt belőle, nagyon kedvező áron, több mint 50% kedvezménnyel. Mivel ilyesmi színt szerettem volna, és olcsó is volt, kellett is így elhoztam. Az egyetlen gondom vele az, hogy nagyon nem azt a színt kaptam mint amit vártam. Ez az árnyalat ugyanis a hátsó várható színskálán is teljesen más! Én egy meleg világosabb barnát kaptam, ehelyett a sötétebb természetes barna helyett. Nagyon megtévesztett a kép és a színskála sajnos. Tetszik a szín, mert szép és valóban a nevéhez hűen ragyogó aranybarna, de én nem ezt vártam. Az állaga, mennyisége minősége tökéletes, én nagyon szeretem a hab állagú festéseket mert pikk-pakk megvan és szépen egyenletesen fednek, nincs vele az a pepecs az ecsettel, egymagam megoldom és nem több szinte egy átlagos hajmosásnál a folyamat. A minősége tökéletes, a színeredmény már nem.



Fa NutriSkin spray dezodor: meglepően jó termék! Kellemes csalódás volt számomra ez a dezodor, mert Fa deóval már volt, hogy voltak problémáim, de ez jól teljesített, annyira, hogy újra is vásároltam a Joy napokon. Hiper olcsó, finom az illata és jól végzi a dolgát, ennél több nekem nem kell, szeretem.

Balea Luxury Golden Glamour fürdősó: nem vagyok az a nagy kádba beleülős típus, de ilyenkor télen úgy gondoltam néha jól fog esni. Azzal vettem rá magam a relaxálós fürdőzésre, hogy akciósan landolt a kosaramban 199 Ft-ért ez a vaniliás szantálos fürdősó, ami szép arany - sárgásra színezi a vizet és írtó finom illattal lepi el. Kellemes érzés belemerülni ebbe az illatozó relaxáló fürdőbe, és szeretném kipróbálni a másik illatverzióját ami piros! Még akciós, szóval ha szeretnétek kipróbálni, akkor a dm-ben megvehetitek. Létezik ebből az illatpárosból tusfürdő is, jó az ára és jónak is tűnt nekem a tubusában.

Balea Peel off arcmaszk kombinált bőrre: ez az arcmaszk azért jó nekem, mert lehúzható. Lusta vagyok én ahhoz, hogy feltegyek egy  arcmaszkot és utána kínlódjak a lemosásával, ezért szoktam ezeket a lehúzható verziókat előnyben részesíteni. Megfelelően végezte a dolgát, nem tett csodát, de ár-érték arányban nekem bejött. 


Loreal Elséve Extraordinary Oil hajpakolás és balzsam: imádom. Ennyi. Ezzel össze tudom foglalni a kapcsolatunkat! Na de nem :) Szóval nekem tetszik az illata, nagyon is tetszik, és nem tartom férfiasnak annak ellenére, hogy Krémmánián volt aki ezt írta róla. Igazán gazdag állagú, krémes, masszív a balzsam és a pakolás is, kiadós, sokáig elég és puhítja a hajat, szeretem használni. Van még egy tubusos hajpakolás verziója is amit még nem kezdtem el használni, de a Glamour napokon hazajött velem, na ő a nagy várt reménységem, mert állítólag száraz és nedves hajon a hajvégekre is alkalmazható! Remélem ez is hozza majd ezt a minőséget, és akkor nagyon boldog kapcsolatom marad ezzel az aranyszín csodával.


Playboy Playit Wild tusfürdő: jaj ez az illat, maga a karamella csodaországa. Az olyan ,,édesorrúaknak" mint jómagam vagyok, ez egy nagyon kellemes plusz élményt ad egy zuhanyzáshoz, főleg a hidegebb őszi vagy téli napokon. Az ára egyedül az amivel nem vagyok kibékülve, mert a dm-ben vagy egy eurós boltban kettő-inkább három másikat kapok egyetlen flakon ilyennek az áráért, ami azért nagyon nem mindegy. 

Ti próbáltátok már valamelyik terméket? Hogy váltak be?

Köszönöm,hogy olvastok:



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ne bánkódj a hajfesték miatt, mert ez a szín tökéletesen illik Hozzád!