2015. november 8., vasárnap

Őszi csizmavadászat

 Drága Blogcsibék!

Képzeljétek, végre hossza kutatás és keresgélés után, a város egyik Deichmann-jában sikerült megtalálnom az idei őszi szerelemcsizmámat. Nem volt egyszerű a történet, ami egy héttel előtte kezdődött a CCC-ben a plázában. Kinéztem egy szuper bokacipő-csizma közti átmenet féleséget fekete színben, de otthagytam mert úgy voltam vele, hogy nem akarok impulzus vásárlást. Utána a napokban rengeteg eső esett és hideg zuhanyként érte a lábaimat (szó szerint is ) a sok víz, a gumicsizmám pedig hosszabb távon nyomja a talpam... a többi lábbelim mind feladta a harcot és a víz lett az úr. Ekkor jöttem rá, hogy bizony nekem azt a cipőt akkor és ott meg kellett volna vennem. 
Másnap munka után, szintén totálisan szétázva mint egy kis veréb bandukoltam vissza érte, de a méretemben lévőt elvitték nagy bánatomra... ekkor eszeveszett próbálás vette kezdetét,de végül mindben találtam valami tényezőt, ami miatt nekem nem felelt meg. Kicsi az alja, túl magas a sarka, nincs rajta zipzár stb... szomorúan indultam haza. Végül még azon a héten anyuval kimentünk a Stop Shop udvarba, ott a Deichmannban is veszett próbálások zajlottak de rátaláltam, rá aki nem fekete, nem barna, szürke, és nekem ilyen színűm még sosem volt.



A színe azóta még inkább tetszik,és az is feldobja, hogy a valódi zipzárján kívül egy ál-zipzár is fut végig a másik oldalon. A sarka stabil, nem ázik be és nagyon jóban lettünk a kis kényelmessel. 
A sok keresgélés közepette azt a megállapítást vontam le, hogy egyre nehezebb normális áron, normális lábbelire szert tenni. Csak úgy röpködnek a nullák ha normálisat akarsz, mert már a kínai üzletekben is 7-8000 Ft , és ha a Deichmannban vagy CCC-ben is kap ennyiért az ember, ahol szó nélkül garancia jár rá, akkor nyilván ott veszem meg. 




Vettem hozzá impregnáló spray-t is, mert ez jól fog jönni, esős napokon mindig befújkodom vele és ez extra védelmet ad a beázás ellen, valamint praktikus is mert másik lábbelikhez is tudom majd használni. Ha érdekel a leírása, katt a képre és nagyobb méretben olvasható.

Ti megtaláltátok a tökéletes őszi cipőtöket?

Ölel benneteket:





1 megjegyzés:

Mia írta...

Impregnáló :)