2015. szeptember 12., szombat

Miért is jó, hogy ősz van?

Sziasztok!

Szeretitek az őszt? Én talán tavaly jöhettem rá, hogy én bizony szeretem ezt az évszakot. Amikor a természet színekbe öltözik, és készül a hosszú téli álomra, akkor előtte ajándékdobozkában nyújtja át magát és a szépségét annak, aki ezt észreveszi. Mennyi de mennyi szépség mellett mész el naponta, úgy,hogy észre sem veszed, nem is akarod észrevenni. Pedig meglelheted egy izzó vörös falevélben, vagy a lehullott pompás levéltakaró forgatagában, a termésekben, állatkákban akik a terméseket gyűjtik, esetleg az ilyenkor az életünkbe visszatérő szokásokban.
Képzeld csak el, kint már javában színesre festette ruháját az ősz, Te pedig a kedvenc könyved társaságában bekuporodsz egy jó meleg és puha pléd alá, előtte gondosan odakészítve a kedvenc teádat vagy kávédat, talán még a kedvenc zenéd is szól alatta... nem megnyugtató? Vagy az aktívabb emberkéknek a környező parkok- erdők nyújtotta hosszú séták a lombszőnyegen, amikor zizegve csörömpöl a lábad alatt a talaj... egyre több kis madár jön be az emberek lakóterébe, ők is érzik már, hogy ösztönösen ezeket a zártabb területeken kell maradniuk, és mi megfigyelhetjük őket... tündériek.


Talán kétféle verzió él a fejemben, az egyik a mai jellegű ,,hétágrasütanap" dologgal,  amásik pedig a borongós vastag pulcsis-kendős idővel. Mindkettőnek meglelhetjük a szépségét... mi is tér vissza az életbe az új évszakkal?

- Kávé,tea bármikor!
- Használhatod az erősebb őszi színeket a sminkedben is
-Bogyószínek
-Gyertyák,mécsesek, illatmécsesek
- Kendők,sálak, kesztyűk
- Bokacsizma

 

- Filmezések, popcorn,házimozi
- Erdei, parkbéli séta
- Állatkák megfigyelése
- Kirándulások
- Színek
- Fénygirlandok
- Őszi ajtódíszek
- Új ruhák vásárlása
- Gumicsizma


Ugye mennyi jó dolog jöhet az ősszel? Ti miért szeretitek, vagy éppen miért nem?

Sok puszi: Hajnitok




2 megjegyzés:

Csipkelány írta...

Én is nagyon szeretem ezt az évszakot, főleg a bekuckózás miatt. Valahogy már ekkorra elég is volt a nyárból, a napsütésből, a lenge ruhákból és vágyom a melegebb anyagok után, a kanapén összebújva tévézésre, a meleg fürdőkre, az illatgyertyákra, a fényekre :) Nagyon jó bejegyzés lett :)

Unknown írta...

Nekem a tökéletes őszi program ágyba bekuporogni takaró alá és tea mellé film/sorozatnézés vagy olvasás. Egyébként én is nagyon szeretem őszt, ilyenkor nagyon megörülök, hogy végre lehet rétegesen is öltözködni és elő lehet szedni a kabátokat, sálakat, nagy kötött pulcsikat és bakancsokat. :D