2016. május 30., hétfő

Lakodalom van a mi utcánkban.....

Sziasztok!


A hétvégén egy nagyon szép eseményen volt részünk Istivel részt venni, a kedves barátaink ugyanis összekötötték az életüket, polgári és templomi szertartás keretében egyaránt, majd utána egy nagy, igazi falusi hagyományokkal teli lagziban ünnepelhetett a násznép. Azonban most nem mutatom meg nektek az ifjú párt, mert erre nem kaptam engedélyt, de megmutatom egy outfit bejegyzésként, hogy mit is viseltem én magam , e jeles alkalom napján, körítésként kis élménybeszámolóval. 
Amikor annak idején említette a pár, hogy majd hivatalosak leszünk az esküvőjükre, már akkor egy barack szín ruha képe lebegett a szemem előtt. Aztán mikor a meghívó is a kezünkbe került, és egyre közeledett az időpont, lázasan keresgéltem a neten, az üzletekben, de semmi, míg végül nagy szerencse folytán már jóval előtte belebotlottunk anyukámmal ebbe a bájos kis ruhába. Azonnal beleszerettem és tudtam, hogy ez az a barack színű kis fodros szoknyás ruha, ami rám várt. A kiegészítők is élénken éltek a képzeletemben, a cipőnek mindenképpen egy nude darabot akartam, vagy szandált vagy egy magas sarkút ami azért kényelmes és nem töri majd a lábam. Ne tudjátok meg azonban milyen nehéz ebben az árnyalatban kiegészítőket lelni amikor kell. Mindig ha konkrétan keresek valamit,az nincs..hát ezzel is így jártam mire nagy nehezen eldugott kis kincses szigeteken szereztem be az apróságokat. 


Reggel fodrászhoz voltam hivatalos, majd mikor hazaértem kis szusszanás után állhattam is neki készülődni. Így indultam neki a napnak. A két kikérő után a polgári szertartásra mentünk, majd a templomba. A polgári szertartás nagyon megható volt, telis-tele szebbnél-szebb gondolatokkal amit az anyakönyvvezető mondott, könnybe lábadtak a szemek szerte a teremben.  A templomi is szép volt, de valamiért nekem a polgári sokkal jobban tetszett. A menyasszony csodaszép volt, a haja a ruhája és a sminkje is elragadó volt! Csodaszép pánt nélküli ruhát viselt, fátyollal, kis szütyővel, csipkés cipellővel, orchideacsokorral.






Nagy szerencse ért, sikerült elkapni a csokrot! Persze egy kis küzdelem folyt érte, de én úgy mentem oda, hogy azt én akkor is elkapom, és tessék :') 




Az ültető kártyáink, ami a vőlegény munkája és ötletes, szép. A pár színe amúgy a bordó-fehér volt, így ezen szín köré a koncepció köré épült a díszlet. A lagzi nagyon vidáman telt, sok tánccal, nevetéssel. Jó, hogy ennek a részesei lehettünk, és innen is köszönöm a párnak! 

Ruha: Cosmos
Cípő: Ázsia
Táska: Pepco
Fülbevaló- karkötő: helyi kis butik Veszprémben



Hogy tetszik?

Sok puszi: 




Nincsenek megjegyzések: