2016. május 16., hétfő

Loreal- Flamingo Pink körömlakk teszt

Sziasztok !

Ma egy vidám Loreal lakkról hoztam nektek tesztet, amit még régebben egy Joy vagy Glamour napok alkalmával szereztem be,és meg is feledkeztem róla mostanában. Nagyon várom a jobb időt így igyekszem vidámságot csempészni a hétköznapokba, még ha apró dolgokkal is, ilyen például egy körömlakk élénk színe. Lássuk ezt a kis aranyost sok-sok képpel és a véleményemmel.





Élőben még ennél is pinkesebb. Egy kellemes és élénk de nem neon pink és narancs közti átmenet árnyalat, ami szerintem a tökéletes pirosas lakk megfelelője egy fiatal nőnek vagy lánynak, az pedig egy örök klasszikus mint tudjuk. A képeken amin a körmömön lesz majd egy rétegben látjátok, így kicsit,de tényleg csak kicsit jelly lakk hatású. A fedése két rétegben már tökéletes és hibátlan, hamar szárad, de essence száradásgyorsító cseppeket használtam hozzá (teszt hamarosan) amit a Joy napokon szereztem be és előre annyit megsúgok,nem bántam meg! 



Az árát nem tudom, de a szokásos Loreal lakkok 1200 Ft körül mozognak, én annak idején fél áron vettem meg, annyit nekem simán megért. Az üvege szép,5 ml-es, kicsi de kecses hosszított és a kupakja is szép fényes arany szín. Ajánlom nektek ezt  a lakkot és azt is, hogy a többi Loreal lakkot nézzétek meg a drogériák polcain.


Nektek melyik a kedvenc árnyalatotok a Loreal-tól?

Köszönöm,hogy benéztetek: 



Nincsenek megjegyzések: