2016. május 22., vasárnap

Nyári lábbeli alapfelszerelés

Sziasztok!

Mi nők,imádjuk a cipőket (is). Legalábbis a legtöbben közülünk, kezeket fel aki igen (én bőszen jelentkezem).? Mindig azt érzem, sosem elég. Nincs egy állandó és jól variálható minden alkalomra előhúzható készletem. Szerintem az alapruhatár kiépítéséhez ez is hozzátartozik. Aztán elgondolkodtam, hogy most nyárra is mi lenne az alap, mik azok a darabok amik teljesen tökéletesen variálhatóak lennének és nem hagynának kívánnivalót maguk után? Lássuk mire jutottam. 


Három csoportot alakítottam ki, a szandálokat, a belebújós cipőket és a vegyes csoportot. Persze van amit kipipálhatok belőlük,de 1-2 darab még hiányzik. 

Szandálok: 

Kell egy olyan ami magasabb sarkú, munkába is felvehető, de mégis kényelmes,tehát a sarka is kicsit vastagabb és nem vékony tűsarok. Az irodai megjelenéshez ez számomra elengedhetetlen. A legalsó barna vastag pántos tökéletes lenne erre a célra. 
Kell egy olyan elegáns és kecses darab is, ami szoknyához való, csinos és alkalmi viseletnek is megfelel. 
Aztán az elengedhetetlen saru, ami a fesztiválokra, szabadtéri rendezvényekre vagy csak sétákra jó,ami mindig must have, kényelmes és nyúzni való. 

Balerinák, belebújósok:

Alapbalerina minden nőnek kell, hiszen ez szoknyához, nadrághoz, rövidnacihoz is illik,kényelmes, aranyos és bájos. Akár még alkalmi esetekben is bevethető végső alternatívaként. 
Ék-vagy telitalpú balerina, ami olyan kényelmes, imádom, csak akárhol próbálom a méretek vagy kicsik vagy nagyok, még nem leltem meg belőle a megfelelőt, pedig ez is illik szoknyától-nadrágig mindenhez.
Végül de nem utolsó sorban a slipper, ami laza és nagyon bírom a sportosabb és megeröltetőbb napokon. 

Vegyes, avagy ami kimaradt:

Sportcipőre is szükség van, akár kiránduláshoz, kerékpározáshoz, nem kell magyaráznom igaz? 
Kell egy papucs, akár külön választhatjuk a strandpapucsra és az utcai verzióra is, mert nyaralás alatt lehet jólesik az utcán is abban mászkálni. 
Imádom a kis tengerész cipőket,mert olyan kényelmesek és aranyosak, nekem ez a balerina sportosabb megfelelője. 

Végül a www.deichmann.hu ( semmi nmódon nem támogat az oldal, nem reklámozom, csak szeretem a Deichmann-t ezért innen szemeztem) oldaláról összeszedtem a kedvenceimet, árral:






Szerintetek kihagytam valamit?

Köszönöm,hogy itt voltatok:




2 megjegyzés:

djkaty írta...

Az első kép szandál oszlopából az alsóhoz hasonlóra vágyom már nagyon rég óta. Azt hiszem, idén ideje lesz végre tényleg beszerezni :-)

hajnoca3 írta...

Énis, de még nem leltem rá arra,ami rám vár valahol! :/ Remélem Te sikerrel jársz :)