2016. november 1., kedd

All in Packaging Webshop- Unboxing + videó!

Sziasztok!

Nem rég ismertem meg egy oldalt, a kapcsolattartójuk által, aki volt olyan kedves és felajánlotta, hogy választhatok pár dolgot az oldalról. Ez az oldal a .. volt, ahonnan válogattam is dolgokat a magam számára, valamint a háztartásba is.
Amit tudni érdemes erről az oldalról: a webshopban 2000 termék közül válogathatunk. 10 országban van jelen a cég, mindenhol az adott nyelven áll rendelkezésre az ügyfélszolgálat, tehát ha kérdés merülne fel, akkor bátran fordulhatunk hozzájuk. Nagy tételben is érdemes tőlük vásárolni, mert jó áron kínálják termékeiket.



Magamnak ezeket választottam:




Az oldalról tudtok neszeszereket, csomagolásokat, kozmetikai tárolókat, kozmetikai csomagolásokat tudunk rendelni. Főként a háztartásban jól kihasználható dolgokat fedeztem fel, így anyukámnak lett új kávétartója, valamint egy másik tárolója,és virágpermetezőre is szert tettünk. Ami fontos, hogy ha szerettek kozmetikumokat kikeverni, akkor ahhoz is találtok náluk csomagolást, amibe biztonságosan elhelyezhetitek őket. A szállítás teljesen díjmentes, ami nagyon szuper ha a rengeteg webshop horror szállítási díját vesszük alapul. A kínálat pedig kategóriánként csoportosított, így könnyen megleljük amire szükségünk van. Nekem nagyon tetszenek a dolgok amiket kaptam és ezúton is szeretném megköszönni őket! Bátran ajánlom nektek, hogy nézzétek meg!

  Az oldal  elérhetősége: http://allinpackaging.hu/kozmetikai-csomagolas.html 

Ha érdekel bővebben miket hozott a postás, nézd meg a videómat: https://youtu.be/b57Ur-phwmQ



Köszönöm,hogy benéztetek,sok puszi:




Nincsenek megjegyzések: