2016. november 20., vasárnap

NYX és MAC - végre én is eljutottam

Sziasztok!

Gondoltam elmesélem nektek, hogy végre én is eljutottam először a NYX-be, és a MAC-be, az Allee-ban. Soha nem jártam még MAC-ben sem, de erről majd később. Szeretném elmesélni a benyomásaimat az üzletről,és egy kis ízelítőt adni, mit is választottam magamnak.
Egy konferenciára kellett felutaznom Pestre,és ha már a munkám oda hívott, gondoltam utána benézek az Allee-ba, mert egy pillanatnyira volt a helyszíntől ahol rendezték. Már előre elterveztem melyik üzletekbe megyek majd be nézelődni, mik azok a dolgok amik nálunk nincsenek vagy még nem láthattam élőben szóval voltam Lush-ban, Stradivariusban, MAC-ben, NYX-ben, Body Shop-ban és még sorolhatnám. Sok szép dolgot láttam, a MAC Nutcracker kiadása gyönyörű,de nekem a felfogásommal nem egyezik az árak és a termékek mivoltának mértéke, ergo kövezzetek meg, de nincs szívem kiadni 6-7000 Ft-ot egy rúzsra, hiába gyönyörű. Így mentem a NYX-be, és két apróságot választottam.




Igen, nos valóban csodaszép MAC

A MAC itt a Douglas-on belül van. Először ezt nem tudtam, de hamar feltűnt, mert csodálatos az egész. Ahogy minden ki van téve, a sok rúzs, pigment, paletta,és mindent kipróbálhattam, imádtam. Imádtam a díszítést, az igényes sminkszékes szekciókat, és az eladók is kedvesek voltak. Nekem az első benyomásom jó volt, hiába nem vásároltam nem volt kellemetlen és nem néztek ki a boltból. 


Végül a NYX, elmesélem a benyomásaimat. Szóval bementem és még akkor is sok lány tolakodott, lökdösődött és odaférhetetlenné tette a pultokat. Szomorú voltam, mert folyton lökdöstek, ciccegtek és nem szeretek így vásárolni. Örültem, hogy végre én is eljutottam. Az eladó amúgy nagyon kedves volt, és láttam,hogy a többi vevővel foglalkozó és segítőkész eladók és szintén közvetlenek és kedvesek is voltak. Az árak nekem horrorisztikusak voltak, ezért is csak két aprósággal tértem haza. Az fura nekem, hogy egy ilyen kaliberű üzletben pénzt kérnek a szatyorért, bár más helyen is találkoztam már ezzel, szomorú, mert véleményem szerint elég hasznuk lehet ahhoz,hogy adjanak már egy szatyrot a vevőnek. Ami nem tetszett még,hogy rengeteg teszter eltűnt.. nem tudom hova, vagy miért de hiányoztak,és mivel itt minden fóliázott ( Hálistennek, pluszpont), nem tudtam kipróbálni a termékeket, hogy érdemes-e költenem rá vagy sem. Érdemes lenne a tesztereket pótolni. Kicsit leamortizált állapotot nyújtott a rúzspult egyébként, megértem mert csodaszép dolgaik vannak, csak mégsem fair a későbbi vevőkkel szemben. Ahogy elnéztem, aki szájra valót keresett,mint én , az elsősorban a Lip Lingerie-re volt kíváncsi, de drágálltam és nem vettem. Helyette két dolgot vettem annak az egynek az áráért. Csodaszépek voltak amúgy. Végül választottam egy lila szemhéjtust, ami nagyon szép és élénk, tartós, a tesztert alig lehet levakarni. Választottam egy rúzst ami mályvás , tesztet hozok majd róluk külön.
Nagyon pozitív még nekem az üzletben, hogy többféle sminklemosó is volt kint, nem kellett összemaszatolt kézzel mászkálni a swatcholás után.

Az Allee amúgy jó hely, azért egy vidéki plázát nem lehet a nagy fővárosi testvéreikhez hasonlítani, erre mindig rácsodálkozom ha feljutok.

Köszönöm, hogy itt voltatok, sok puszi:


2 megjegyzés:

Isabelle írta...

Fuh, én csak pár villamosmegállóra lakom az Allee-tól, úgyhogy rendesen ki vagyok téve a csábításnak. Általában nem is tudok ellenállni :D. Nekem személyes kedvencem a Body Shop, mert organikus anyagokkal dolgoznak és nem tesztelnek állatokon. Viszont errefelé általában jobban lehet keresni, több a lehetőség a jó munkahelyre, ezért megengedheted magadnak a gyakori vásárlást.

Névtelen írta...

Szia! Szerintem környezetvédelmi okból kértek pénzt a szatyorért. Sokan meggondolják ilyenkor, hogy tényleg akarnak-e venni, míg ha ingyen lenne gondolkodás nélkül elveszik, akár kell, akár nem. De persze lehet az is, amit te írtál ezzel kapcsolatosan. Judit