2017. március 22., szerda

Ellie Goulding Deichmann cipőkollekció bemutató


Sziasztok Csajok!

Szeretitek Ellie Gouldingot? És a szép cipőkért is rajongtok? Akkor nektek van egy jó hírem, ugyanis már hazánkban is elérhetőek az énekesnő által tervezett darabok a Deichmann kínálatában. Egyaránt a webshopban (ingyenes szállítással), vagy az üzletek bármelyikében megcsodálhatjátok a szuper torkú csajszi által kreált tipegőket. Arra gondoltam, megmutatom as kedvenceimet, hiszen szeretem dalait, stílusát és bizony jó pár cipellőt elfogadnék a kollekcióból. Lássuk, milyen dögös darabokban tipeghetnék!


Számomra Ellie egy igazán dögös, nőies nő képében tűnik fel a lelki szemeim előtt, egy magas sarkú szandál vagy cipő jut elsőre eszembe róla. Természetesen ehhez mérten jó pár darab került az ilyen jellegű lábbelikből a kiadásába. Ebből a vonalból van a legtöbb kedvencem, szinte az összeset viselném.
Ellie-ről annyit,hogy bájos nőnek tartom,akinek bársonyos hangja és megjelenése számomra harmóniát sugároz. Szimpatikus és szívesen elmennék egy koncertjére akármikor.




Csodálatos formák, szép színek és anyagok. Egy vagány szetthez is elképzelem, de egy egyszerű outfitet is feldob mindegyik darab, arról nem is beszélve,hogy alkalmakra vagy bulizni is szép kiegészítők! 
Áruk 8990 Ft.

Van még itt espadrilles, saru, sportcipő, maszkulinabb darabok nőiesítve, szóval mi szem-szájnak ingere. Ezek közül inkább a szandálok,  saruk amik még az én stílusomba könnyen passzinthatóak, a maszkulin cipők nem az én világom, de az espadrilles sem kimondottan, bár tény,hogy kényelmes rohangálós cipőknek tökéletesek. 






A két virágos darab csodás, elfogadnám nyárra bármelyiket. Ezek a kedvenceim a kollekcióból. Az espadrillesekből és sportosabb cipőkből direkt nem válogattam a bejegyzésbe, mert mint feljebb említettem, nem az én világom. 
Áruk: 7990 Ft.

A többi cipő ára is ekörül mozog, egészen 5990 Ft-tól 8990 Ft-ig terjedően. Érdemes szétnézni,hátha igazi kincsre bukkantok,ami még egy szuper énekesnő nevéhez is fűződik.
Fontos,hogy tudjátok, semminemű szponzoráció nincs emögött a bejegyzés mögött, csupán a saját véleményem írtam le.

Ti melyik példányra csapnátok le?

Ölel benneteket:




Nincsenek megjegyzések: